خبرگزاری کار ایران

رسول پناه: اوضاع مالی باشگاه در حال بهتر شدن است/ هفته آینده نشست خبری می‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۳۱۱

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد حضورش در کمیته استیناف صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی رسول پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل به همراه افشین پیروانی وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد تا در جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به پرونده دیدار برگزار نشده با سپاهان حضور پیدا کند.

وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالات متعدد آنها گفت: قول می‌دهم هفته آینده یک نشست خبری برگزار کنم و در آنجا به تمام سوالات شما به صورت کامل و شفاف توضیح دهم.

رسول پناه در مورد معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه هم اظهار داشت: این موضوع مربوط به وزارت ورزش است و در حیطه کاری من نیست.

سرپرست پرسپولیس با اشاره به اینکه مشکلات مالی باشگاه در حال برطرف شدن است در مورد فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه هم گفت: مواضعمان در مورد کارگزار را روز گذشته اعلام کردیم و ریز جزئیات آن را در نشست خبریِ هفته آینده بازگو می‌کنم.

رسول پناه در پایان در مورد اینکه رضا فتاحی، سرپرست سپاهان مدعی شده مدارک جدیدی به استیناف ارائه می‌شود که رای را برمی‌گرداند هم گفت: این دیگر مربوط به اعضای کمیته استیناف است و من وظیفه دارم به عنوان نماینده پرسپولیس در جلسه حاضر شوم و مسئول حقوقی باشگاه هم در کنار ما حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز