خبرگزاری کار ایران

صلصالی: فیفا باید در خصوص وضعیت ادامه لیگ‌ها تصمیم بگیرد/ نمی‌توانم بگویم اندوی در بازی با فولاد از عمد گل می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۰۷۲

مربی تیم ذوب آهن در خصوص شرایط این تیم در تعطیلی رقابت‌ها و همچنین خاطرات گذشته صحبت کرد.

محمد صلصالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب آهن در دوران تعطیلی مسابقات و تمرینات اظهار داشت: مربی بدنساز ما در حال حاضر در برزیل است و برنامه تمرینی به بچه‌ها داده که در اختیارشان گذاشتیم و مرتب با آنها در تماس هستیم  و برنامه‌هایشان را کنترل می‌کنیم و از طرفی به آقای رادولوویچ هم گزارش کار ارائه می‌دهیم.

وی در مورد اینکه تطعیلی مسابقات در شرایط خوب ذوب آهن اتفاق افتاد هم گفت: بله تیم ما بعد از تغییر سرمربی مدتی طول کشید تا با تفکرات جدید خودش را وفق دهد و کم کم در حال پیشرفت و بهتر شدن بودیم که مسابقات تعطیل شد ولی با آمادگی که در تیم سراغ دارم هر زمان بازی‌ها مجدداً شروع شود با همان شرایط خوب ادامه می‌دهیم.

مربی ذوب آهن در مورد فاصله گرفتن ذوب آهن در روزهای اوجش هم توضیح داد: من خودم سال‌ها در ذوب آهن بودم و روزهای اوج این تیم را دیدم. نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی آسیا. متاسفانه از آن دوران فاصله گرفتیم ولی مطمئنم می‌توانیم به شرایط خوب برگردیم. همین فصل گذشته هم با علیرضا منصوریان شرایط خوبی ایجاد کردیم ولی در فصل جدید شرایط فراهم نشد. همینجا از منصوریان بابت زحماتش برای ذوب آهن تشکر می‌کنم و درگذشت پدرش را هم تسلیت می‌گویم.

صلصالی در رابطه با بحثی که این روزها در مورد قهرمان استقلال در سال 88 شکل گرفته و شکست ذوب آهن در بازی با فولاد گفت: من هم دیدم دوباره بحث آن سال راه افتاده است. بازی ما با فولاد بازی عجیبی بود و یک روز خاص برای همه ما بود. ما بد بازی کردیم و گل‌های بدی هم خوردیم ولی نمی‌توانم بگویم عیسی اندوی عمداً گل می‌خورد یا تبانی کرده بود و از این مسائل خبر ندارم و نمی‌توانم اتهام بزنم. بحث‌هایی مطرح شده بود که من شنیدم و خود آقای آذری هم در این مورد با من صحبت کرد. به هر حال اتفاقات مربوط به گذشته است و الان صحبت کردن در موردش جالب نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز