خبرگزاری کار ایران

کلوپ: نمی‌دانیم دوباره چه زمانی می‌توانیم تمرین کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۰۵۱

سرمربی تیم لیورپول می‌گوید هر زمان دولت انگلیس اجازه بدهد آنها آمادگی برگزاری تمرینات را خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تأیید کرده است که نمی‌داند چه زمانی می‌تواند دوباره با بازیکنان خود تمرین کند، وی افزود: در حال حاضر اولویت این است که "همه بی خطر و سالم باشند" و نباید آنها را "مجبور به کاری" کنیم بلکه باید به دستورالعمل‌های مسئولان برای متوقف کردن ویروس همه گیر کرونا احترام بگذاریم.

او ادامه داد: "در آلمان آنها بسیار خوش بین هستند و اواسط ماه می بوندس لیگا را از سر می‌‌گیرند. ما خواهیم دید که در اینجا آن چه معنی خواهد داشت. ما می دانیم و اولین چیزی که می‌خواهیم این است که همه افراد سالم و امن باشند."

کلوپ افزود: "لحظه‌ای که ممکن است دوباره تمرین را شروع کنیم، این کار را خواهیم کرد."

 سرمربی آلمانی یادآوری کرد که هم او و هم بازیکنانش همه در خانه قرنطینه هستند: "ما نمی‌دانیم کی می‌توانیم به تمرینات برگردیم، باید منتظر تصمیم دولت باشیم. ما نمی‌توانیم در این وضعیت کسی را وادار یا مجبور کنیم. ما تغییر نخواهیم کرد، این اولین چیز است. اما موفقیت ما به آنچه باشگاه‌های دیگر انجام می‌دهند بستگی دارد و این نیز امکان بهبود شرایط را دارد. بنابراین من هیچ ایده‌ای ندارم که آینده برای ما چه چیزی خواهد داشت."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز