خبرگزاری کار ایران

مهدی: هنوز مجوزی برای شروع تمرینات نداریم/ اختیار شروع مسابقات با ماست

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۹۵۳

سرپرست برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص شروع مجدد مسابقات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران پس از جلسه روز سوم با نماینده باشگاه‌های بدهکار در محل فدراسیون فوتبال گفت: جلسه تکراری بود و هیچ چیزی جدیدی هم نداشت.

وی درباره اینکه آیا تصمیم به این شده است که مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های بدهکار صادر نشود، گفت: این مسئله از قبل هم وجود داشت، اما به آن تاکید شد و ما هم مسائل را به باشگاه‌ها گوشزد کردیم.

مهدی در خصوص اینکه این قانون در سال‌های قبل بوده اما باشگاه‌ها با لابی موفق به گرفتن مجوز حرفه‌ای می‌شوند، تصریح کرد: خیر، اصلاً اینطور نبود. اگر هم باشگاه‌ها اشتباهی کردند، AFC جریمه آنها را می‌نویسد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در واکنش به این موضوع که گویا 20 اردیبهشت‌ماه زمان آغاز تمرینات تیم‌ها در نظر گرفته شده و 6 خردادماه لیگ از سر گرفته می‌شود، گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم. ابتدا باید تمرینات را آزاد کنند، اما آزاد کننده و شروع کننده لیگ ما هستیم. درباره شروع تمرینات هنوز مجوزی نداریم و هر وقت این مجوز صادر شد، ما با برنامه‌ریزی که با باشگاه‌ها داریم، برنامه لیگ را اعلام می‌کنیم.

مهدی در واکنش به احتمال برگزاری مسابقات لیگ بدون حضور تماشاگران گفت: این تصمیم ستاد مبارزه با کروناست و ما نباید تصمیم بگیریم.

وی در خصوص پیشنهاد AFC برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در یک کشور، گفت: این پیشنهاد از قبل بوده و سازمان لیگ تصمیم گیری نمی‌کند. برگزار کننده این مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیاست و ما آنها را کمک می‌کنیم.

مهدی درباره اینکه آیا برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در برنامه ریزی لیگ خلل ایجاد نخواهد کرد، اظهار داشت: آنها باید تقویم را اعلام کنند و طبیعتاً ما هم مثل همیشه این تقویم را در برنامه ریزی مسابقات‌مان لحاظ می‌کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه کدام تیم‌ها تاکنون بدون مجوز اقدام به برگزاری تمرین گروهی کرده‌اند، گفت: در این زمینه وزارت ورزش و جوانان پیگیر است و ما دخل و تصرفی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز