خبرگزاری کار ایران

خجالت بکشید!

پاسخ کاپیتان سابق استقلال به ادعای قهرمانی ناپاک

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۸۴۳

پیروز قربانی به عنوان کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در سال 1388 به صحبت‌های سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عدم برگزاری مسابقه هفته بیستم بین تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران حواشی جنجالی را به دنبال داشت که با گذشت زمان به ابعاد آن اضافه می‌شود. پس از آنکه کاروان تیم پرسپولیس تهران به دلیل عدم حضور بازیکنان سپاهان در زمان مقرر در زمین بازی، ورزشگاه نقش جهان را ترک کردند، تا به امروز عوامل، بازیکنان، مدیران و سرمربیان دو تیم اظهارنظرهای جدیدی را در این خصوص دارند.

در روزهای ابتدایی پس از عدم برگزاری این مسابقه که هنوز تکلیف نتیجه آن از سوی کمیته استیناف مشخص نشده است، امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی سپاهان و افشین پیروانی به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس به درگیری‌های لفظی مشغول هستند. چند روز پیش امیرقلعه نویی در آخرین گفتگوی خود به حواشی پیرامون بازی برگزار نشده پرداخت و صحبت‌هایی را به کنایه مطرح کرد که با واکنش پیروانی همراه بود.

پیروانی که معتقد بود استقلالی‌ها با مرحوم ناصر حجازی، پیشکسوت این باشگاه رفتار درستی نداشته‌اند، قهرمان آبی پوشان با قلعه نویی درسال 88 را زیر سوال برد. پیروانی در این باره گفته بود:"دوستی که می‌خواهی علیه من بیانیه بنویسی شما ببینید سال 88 چگونه قهرمان شدید، دروازه‌بان معروف خارجی شما که رفت چگونه قهرمان شدید؟"

صحبت‌های پیروانی با واکنش گوناگون استقلالی‌ها همراه بوده است و پیروز قربانی، کاپیتان تیم استقلال در تیمی که موفق شده بود پس از 34 هفته با کسب 66 امتیاز و اختلاف گل بهتر نسبت به ذوب آهن اصفهان قهرمان شود به این اظهارات واکنش متفاوتی نشان داد.

قربانی در این باره به ایلنا گفت: "واقعا این چه صحبت‌هایی است؟ این صحبت‌ها خجالت آور و خنده دار است. چه می‌شود که دوست داریم چنین صحبت‌هایی را مطرح کنیم؟ باید همیشه به ما بخندند؟ ما یعنی با دخالت کسی قهرمان شدیم؟ واقعا نمی‌توانم جلوی خنده‌ام را بگیرم. من فرصت جواب دادن به این شایعات بچگانه را ندارم و می‌گویم که نباید صحبت‌های خنده دار بزنیم تا مصاحبه‌مان پخش شود و چهار نفر عکس‌مان را ببیند تا سر زبان‌ها باشیم."

او ادامه داد: "واقعا تعجب می‌کنم آن زحمات ما برای رسیدن به قهرمانی بخواهد اینطور زیر سوال برود. خودتان را به روز کنید. این چه وضعیتی است که صحبت‌های 15 سال پیش را مطرح می‌کنید. خجالت بکشید. دنبال چی هستید که با مصاحبه‌های خنده‌دار بخواهید سر زبان‌ها بیفتید؟"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز