خبرگزاری کار ایران

ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، روسیه و... همه به دنبال سردار

انتقال واقعی یا بازی رسانه‌ای؟

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۷۸۶

برای سردار با یک سروصدای عجیب و غریب در حال رخ دادن است. آنهم در روزهایی که همه دنیا به خاطر این مهمان ناشناخته با چالش جدیدی است

به گزارش ایلنا،این روزها اگر یک نام را در هر سایت، پیج اینستاگرامی،  تلگرام و دیگر فضاهای مجازی جست و جو کنی و یا اینکه اخبار ورزشی رادیو و تلویزیون و روزنامه ها را دنبال کنی مدام نام سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان به کرات دیده و شنیده می شود. هرچند که این اتفاق سال هاست در مورد سردار می افتد و شنیدن اینکه هرسال او در ابتدای هر فصل از باشگاهی در قاره اروپا پیشنهاد دارد به یک عادت تبدیل شده است.

با این حال اما این اتفاق این روزها که دنیا با معضلی به اسم «کرونا» دست و پنجه نرم می کند، برای سردار با یک سروصدای عجیب و غریب در حال رخ دادن است. آنهم در روزهایی که همه دنیا به خاطر این مهمان ناشناخته با چالش جدیدی است دیدن اخبار تیم های خواهان سردار کنار اخبار کرونا در صدر اخباری که دنبال می شود یک موضوع  جالب است. آنهم در روزهایی که دنیای مستطیل سبز در کل دنیا به خاطر کرونا کاملا تعطیل است و این هیاهو برای به خدمت گرفتن سردار آزمون آنهم قبل از پایان لیگ های اروپایی و آغاز نقل و انتقالات تابستانی اتقاقی عجیب به نظر می رسد. 

چندی پیش در خبرها جدی ترین گزینه ای که گفته می شد سردار را می خواهد، تیم ناپولی ایتالیا بود که با عناوین مختلف خبر تایید یا تکذیب پیشنهاد این تیم آبی پوش را در رسانه های اروپایی به خصوص روسیه ای دیدیم و شنیدیم که مدیرعامل زنیت این انتقال را همه جوره رد و آن را منتفی دانست. در این گیرودار ورود نام باشگاه هایی از لیگ برتر انگلستان اسم به این ماجرا بحث را جالب تر کرد  وقتی شنیده شد که اورتون، لستر و وستهام هم در رقابت با ناپولی خواهان جذب آزمون و آوردن آن به فوتبال جزیره هستند. 

در این رقابت بودند تیم های روسیه ای به خصوص تیم سابق خود سردار که می خواستند این مهاجم با کیفیت را د راختیار داشته بانشد اما به یکباره برای سردار قصه جدایی زلاتان ابراهیموویچ از آث میلان، سرنوشت او را به سمت دیگری سوق داد. بازهم ایتالیا ما این دفعه میلان که گفته شد روی سردار برای جانشینی سردار نظر دارد. حالا در این رقابت شما سهمی هم برای اسپانیا و تیم سویا هم در نظر بگیرید. آن هم در گیروداری که همه تیم های فوتبال در کل دنیا به خاطر کرونا وضعیت بد مالی پیدا کرده اند و به دنبال کم کردن بازیکنان، کاهش قراردادها و حل معضل پرداخت دستمزدها تیم شان هستند، این همه خواهان برای سردار که به هیچ وجه منکر قابلیت های او نیستیم، کمی تعجب برانگیز به نظر می رسید. 

این همه اصرار برای جذب سردار جدا از تکذیب های مدیرعامل زنیت با انتشار خبری از یک سایت روسی که اعلام کرد جدایی او از تیم فعلی روسی یک شایعه بوده و به هیچ وجه واقعیت ندارد، این اتفاق را که می تواند درست و واقعی باشد را در هاله ای از ابهام برد تا موضوع حالا از سوی خیلی از اهالی فوتبال با شک و تردید دنبال شود. این ادعا در جایی است که کرونا دنیا را تعطیل کرده به خصوص در اروپا و قطعا برای هیچ تیم اروپایی جذب بازیکن و رفتن در رقابت با دیگر تیم ها برای پرداخت بیشتر نمی تواند یک اولویت باشد.

قطعا سردار پیشنهاد دارد و بازهم تاکید می‌کنیم این مساله ای محال نمی تواند باشد اما در روزگاری که رسانه ها به خاطر کرونا یا تعطیل یا کم سوژه هستند، این اتفاق در مورد آزمون بیشتر شبیه یک بازی رسانه ای است، که رسانه ها زیاد و به خاطر بی خبری به آن بیش از حد پروبال دادند وقتی از باشگاه زنیت خبر می رسد که این تیم قصدی برای تمدید  قرارداد با کوکورین دیگر مهاجم خود ندارد چرا که روی مهاجم ایرانی خود یک برنامه بلندمدت  داشته و به هیچ وجه قصدی برای فروش آن ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز