خبرگزاری کار ایران

نصر اصفهانی: وضعیت تیم ملی تپانچه ایران خوب است/ از پیگیری دلسوزانه مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۷۱۱

مربی تیم ملی تپانچه ایران گفت: خدا را شکر با وجود ویروس کرونا همه ورزشکاران ملی پوش تپانچه در سلامت کامل به سر می برند و تمرینات را پیگیری می کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، ششمین جلسه این فدراسیون صبح امروز با حضور علی دادگر رییس، رضا حسنی خو عضو هیات رییسه، اکبر محمودی مشاور عالی، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه و روسای کمیته ها تشکیل و به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه محسن نصر اصفهانی با ارائه گزارش از وضعیت تیم ملی تپانچه ایران افزود: از همان آغاز شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها، مسئولان فدراسیون با پیگیری های مداوم، دستگاه شبیه ساز تیراندازی را برای ورزشکاران فراهم کردند که توانستیم این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم و تمرینات را حتی بدون یک روز وقفه ادامه دهیم.

نصر اصفهانی ادامه داد و گفت: فدراسیون تیراندازی می تواند برای سایر فدراسیون ها الگو باشد ما با برنامه های متنوع به صورت مجازی با تیراندازان در ارتباط هستیم که جا دارد از پیگیری دلسوزانه مسوولان فدراسیون تشکر و قدردانی کنم.

مربی تیم ملی تپانچه در خصوص آغاز اردوها در سالن 80 خط تصریح کرد: با نظر فدراسیون قرار شد نفرات المپیکی ساکن تهران هفته ای دو روز با نظر و نظارت کامل مربیان و رعایت تمام مسایل بهداشتی و مسئولیت کامل مربی خود به رکوردگیری و تمرین در سالن 80 خط بپردازند.

وی در پایان با اشاره به تعویق المپیک خاطر نشان کرد: تیراندازان تمرینات خوبی داشتند و به سطحی از آمادگی خوبی رسیده بودند حتی انتظار می‌رفت که جواد فروغی بتواند راهی فینال شود و نخستین مدال این رشته را کسب کند. حال با توجه به تعویق یکسال المپیک بایستی برنامه های جدید را آغاز کنیم تا سطح آمادگی ورزشکاران را به بالاترین حد برسانیم.

لازم به ذکر است در اتمام این جلسه و با پیگیری روسای کمیته‌ها، مسائلی پیرامون نیاز سنجی آموزشی استان‌ها، به روز رسانی آمار مربیان و داوران، برگزاری دوره آموزشی زبان انگلیسی برای کارمندان، تکمیل احکام دوره های آموزشی استان‌ها و پیگیرهای لازم جهت دریافت لوازم بهداشتی برای ملی پوشان نهایی و انجام پذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز