خبرگزاری کار ایران

دلتنگ محبت هواداران هستم

میلیچ: می‌خواهم در استقلال از فوتبالم لذت ببرم

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۶۶۵

مدافع کروات تیم استقلال تهران می‌گوید پولی دریافت نکرده است و منتظر عمل باشگاه به تعهدش می‌ماند.

به گزارش ایلنا،مدافع کروات تیم استقلال تهران می‌گوید پولی دریافت نکرده است و منتظر عمل باشگاه به تعهدش می‌ماند. هرویه میلیچ بازیکن استقلال که این روزها در کشورش مشغول انجام تمرینات اختصاصی است، معتقد است می‌توان بعد از عبور از کرونا، مسابقات لیگ را دوباره ادامه داد.

اوضاع تمرینات چطور است؟

در خانه قرنطینه هستیم و تمریناتم را طبق برنامه کادرفنی دنبال می‌کنم. کادرفنی با ما در ارتباط هستند و هر روز برنامه‌ها را با هم چک می‌کنیم. امیدوارم این شرایط هر چه سریعتر تمام شود تا دوباره همه کنار هم تمرین کنیم.

 پولی به حساب تو واریز شده است یا خیر؟

من در جریان نیستم و هیچ چیزی در این خصوص نمی‌دانم. تا به این لحظه هیچ چیزی درباره پرداختی‌ها نمی‌دانم و پولی دریافت نکرده‌ام. نمی‌دانم که داستان به صورت دقیق چیست. من دلتنگ محبت هواداران هستم و امیدوارم که زود برگردم تا با جو بازی‌ها هماهنگ شویم.

 آیا پولی به حساب تو واریز نشد هم به ایران برمی‌گردی؟

من به هر ترتیب بازیکنان استقلال هستم و قرارداد دارم. من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به قرارداد پایبندم.

 به هر حال در قراردادها مسائل مالی هم قید شده است. درست است؟

بالاخره باشگاه پولم را پرداخت می‌کند چه دو هفته بعد یا شش ماه بعد یا دو سال بعد. از این موضوع نگران نیستم و فقط می‌خواهم در استقلال از فوتبالم لذت ببرم و با هم تاریخی بسازیم که در یاد همه بماند. من در باشگاه‌های قبلی هم بیشترین حقوق را می‌گرفتم و مشکلی از این بابت نداشتم. ظاهرا این مسائل فرق می‌کند.

احساس نمی‌کنی که اخبار پیرامون تو بسیار مورد توجه است؟

به نظرم این فقط مخصوص من نیست و در ایران همه یکسری داستان‌هایی می‌نویسند و پروپاگاندا می‌کنند. این خیلی عجیب است و هر روز اخبار عجیبی درباره من منتشر می‌شود. فقط نمی‌دانم که این داستان‌ها چه زمانی تمام خواهد شد.

 تکلیف مسابقات لیگ هم هنوز مشخص نیست؟

امیدوارم هرچه زودتر تکلیف مسابقات مشخص شود زیرا ما دوست داریم که این اتفاق زودتر بیفتد زیرا ما فوتبالیست‌ها کارمان فوتبال است و وقتی فوتبال نیست انگار یک چیزی کم داریم. به نظرم بعد از اینکه بیماری کرونا تکلیفش مشخص شد باید در خصوص ادامه مسابقات لیگ تصمیم‌گیری شود. ما زمان کافی برای ادامه رقابت‌های لیگ را داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز