خبرگزاری کار ایران

حسین کعبی در گفتگو با ایلنا:

همه ما از شیوع کرونا ضرر کردیم/ موفقیت فولاد نتایج سخت‌گیری‌ و زحمات نکونام است/قهرمان اعلام کردن پرسپولیس غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۳۸

بازیکن سابق پرسپولیس و دستیار کنونی نکونام در فولاد نیز به جمع منتقدان قهرمانی احتمالی پرسپولیس در این فصل اضافه شد.

حسین کعبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه با مربی‌گری در فولاد خوزستان اظهار داشت: پس از خداحافظی‌ام از فوتبال کار مربیگری را شروع کردم توانستم دستیار آقای کریمی در سپیدرود شوم که بدون شک یکی از افتخارات دوران مربیگری‌ام محسوب می‌شود. بعد از آن اما به شهر خودم برگشتم و توانستم به عنوان دستیار در کنار آقا جواد مشغول شوم از اینکه در تیم فولاد مربیگری می‌کنم خیلی خوشحالم.

وی در خصوص تجربه همکاری با جواد نکونام ادامه داد: آقا جواد به واسطه سال‌ها حضور در اسپانیا و تجربه‌ی بالایی که کسب کرده به مربی بسیار جوان و آینده‌دار، حرفه‌ای تبدیل شده است. او در مربیگری خیلی جدی و سختگیر است. البته معتقدم جدیت و سختگیری لازمه کار مربیگری است در غیر این صورت هیچ مربی نمی‌تواند در کارش مخصوصا در ایران موفق باشد‌. بنظرم موفقیت تیم فولاد و شخص آقا جواد بدلیل سختگیری‌ها و زحمات شبانه‌روزی او برای باشگاه و بازیکنان است.

مربی فولاد خوزستان در پاسخ به اینکه آیا تعطیلات لیگ به ضرر فولاد شده گفت: بنظرم این ویروس تمامی دنیا را درگیر کرده، پس نه تنها تیم‌های فوتبال بلکه می‌توان گفت همه ما از شیوع آن ضرر کردیم. بنظرم همان زمان که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد باید لیگ را تعطیل می‌کردند چرا که سلامتی افراد از هر موضوع دیگری بیشتر اهمیت دارد اگر در حین برگزاری مسابقات خدای ناکرده اتفاقی برای کسی رخ میداد مسئولین و تصمیم‌گیرنده‌ها هرگز نمی‌توانستند خودشان را ببخشند. در حال حاضر هم تمامی ما باید رعایت کنیم تا این ویروس ریشه کن شود همگی‌ بتوانیم به زندگی عادی برگردیم.

کعبی در پاسخ به اینکه برخی معتقدند بهتر است پرسپولیس را قهرمان اعلام کرده لیگ را تعطیل کنند گفت: با این تصمیم موافق نیستم چرا که همه باشگاه‌ها هزینه کردند. چندین هفته تا پایان مسابقات زمان باقی مانده است. در این مورد بهترین گزینه برای تصمیم گیری فدراسیون است که لیگ را استارت بزند یا لغو کند. من هم بعنوان یک مربی به تصمیم مسئولین احترام میگذارم ولی بنظرم قهرمان اعلام کردن پرسپولیس یا هر تیم دیگری در لیگ یک کار غیرقانونی است.

وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کند اسکوچیچ بتواند در تیم‌ملی موفق عمل کند گفت: اولیت همه ما و مخصوصا خود من همیشه تیم‌ملی کشورم بوده است. اینکه چه کسی سرمربی تیم ملی است برایم اهمیتی ندارد. بلکه تنها چیزی که برایم مهم است نتیجه گرفتن تیم در بازی‌های آسیایی و صعودش به جام جهانی موفقیت در عرصه‌های بین المللی است. برای تیم ملی ایران و کل بازیکنانش آرزوی موفقیت میکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز