خبرگزاری کار ایران

در انتظار انتقال‌های پر سروصدا؛

سربازهایی که فصل آینده در لیگ برتر خواهید دید (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۴۷۴

انتقال بازیکنان از لیگ یک به لیگ برتر در سالیان گذشته آنقدر پر رونق بوده که حتی سرخابی‌های پایتخت نیز مستقیما بازیکن لیگ یکی جذب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، درخشش بازیکنان در لیگ طاقت فرسا و سخت دسته اول سبب شده تا مربیان لیگ برتری، با آغوش باز از بازیکنان جوان و توامند تیم‌های بازیکن ساز استقبال کنند. پس از انتقال محمد محبی به سپاهان و درخشش در این تیم، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس بعد از بازی با گل گهر گفت که محبی را از مدت‌ها پیش تحت نظر داشته و دوستان استعدادیاب وی، محبی را به قلعه‌نویی معرفی کرده‌اند. مهدی قائدی، احسان الوان‌زاده، متین کریم‌زاده، محمد قریشی، محمد کریمی، نیما انتظاری و چندین بازیکن دیگر، جوانانی هستند که در لیگ یک اسم و رسم برای خود درست کرده‌اند و اکنون با حضور در بالاترین سطح فوتبال کشور، به دنبال پیراهن تیم ملی نیز هستند.

در این فصل از مسابقات لیگ یک اما باشگاه فجرسپاسی چهار بازیکن توانمند و سرباز دارد که پس از اتمام سربازی آنها، قطعا آنها را برای فصل آینده، در لیگ برتر خواهیم دید.

سربازهایی که فصل آینده در لیگ برتر خواهید دید (گزارش)

1. محمدحسین کریم‌زاده

ستاره کوتاه قامت اما سرعتی و تکنیکی این فصل فجرسپاسی، در پایان فصل خدمت سربازی‌اش به پایان خواهد رسید. کریم‌زاده فوتبالش را از آکادمی باشگاه مس رفسنجان آغاز کرد و پله به پله به تیم‌های رده‌های مختلف این باشگاه راه یافت. او زمانی که در تیم جوانان مس رفسنجان عضویت داشت، در تمرین بزرگسالان این تیم شرکت می‌کرد. کریم‌زاده پس از دو فصل درخشش در لیگ دسته اول فوتبال کشور، چشم تیم‌های لیگ برتری را به خود دوخت اما مشمول به خدمت شدن وی سبب شد تا پروسه انتقالش به لیگ برتر دو سال به تاخیر بیفتد. وی حتی در این راه پر پیچ و خم به تیم ملی امید نیز دعوت شد و چندین بار نیز پیراهن تیم ملی را برتن کرد. او امسال در لباس تیم فجر درخشیده است و باید منتظر انتقالی جالب برای این بازیکن باشیم.

سربازهایی که فصل آینده در لیگ برتر خواهید دید (گزارش)

2. اسماعیل بابایی

هافبک خلاق و شوت زن تیم فجرسپاسی که قدرت بالایی در تخریب بازیکنان هجومی حریف دارد در این فصل گرچه چندین هفته را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما جزو مهره‌های قابل این تیم بود. بابایی فوتبالش را با پیکان آغاز کرد و در ادامه مسیر فوتبالی‌اش به عنوان سرباز به فجرسپاسی منتقل شد. وی نیز همانند کریم‌زاده به اردوی تیم ملی امید دعوت شد و حتی جزو بازیکنان انتخاب شده برای بازی‌های مقدماتی المپیک نیز نامش دیده می‌شد. بابایی که در پایان فصل خدمت سربازی‌اش به پایان خواهد رسید، می‌تواند مهره ناشناخته فصل آینده لیگ برتر لقب بگیرد و به عنوان یک سوپرایز، در میادین بدرخشد.

سربازهایی که فصل آینده در لیگ برتر خواهید دید (گزارش)

3. علی اکبر حیدرنیا

سرباز رفسنجانی فجرسپاسی که پست اصلی وی هافبک دفاعی می‌باشد، در این فصل برای تیم مهابادی در پست‌های مختلفی از جمله دفاع راست به میدان رفته است. هافبک و مدافع جنجگو شیرازی‌ها علاوه بر قدرت بالا در تخریب مهاجمان حریف، دقت بالایی در ارسال پاس دارد و در این فصل آمار قابل توجهی به عنوان پاسور در ترکیب تیم فجرسپاسی از خود به جای گذاشته است. حیدرنیا که به همراه کریم‌زاده از مس رفسنجان به عنوان سرباز به فجر آمدند، در پایان فصل خدمت سربازی‌اش به پایان خواهد رسید و باید ببینیم که وی نیز راهی لیگ برتر می‌تواند شود یا خیر.

سربازهایی که فصل آینده در لیگ برتر خواهید دید (گزارش)

4. امیرحسین صدقی

مدافع راست جوان و آینده دار فوتبال کشور سابقه بازی در لیگ برتر با پیراهن سیاه جامگان را در کارنامه دارد. وی در لیگ یک برای تیم بادران تهران نیز به میدان رفت و بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشت. مشمول خدمت سربازی شدن وی سبب شد تا دو فصلی را در فجرسپاسی بگذراند و امسال که خدمت وی به اتمام می‌رسد، باید دید که وی آیا مجددا به لیگ برتر بازخواهد گشت یا همچنان شاهد حضور این مدافع در لیگ یک خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز