خبرگزاری کار ایران

پاتوسی: امیدوارم فولاد قراردادم را دائمی کند / دوست دارم خارج از آفریقا بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۴۳۳

بازیکن سابق تیم کیت تاون سیتی علاقه‌ای برای بازگشت به کشور آفریقای جنوبی ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از GOAL، آیاندا پاتوسی، بازیکن ملی پوش اهل آفریقای جنوبی امیدوار است تا قرارداد با باشگاه فولاد خوزستان را دائمی کند. این هافبک تهاجمی در حال حاضر با قراردادی قرضی از تیم کیپ تاون سیتی در فولاد حضور دارد و از حضور در لیگ فوتبال ایران لذت می‌برد.

پاتوسی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران برای چهار بازی رسمی در ترکیب فولاد حضور داشته است و دو گل هم به ثمر رسانده است. 

او در مصاحبه با Far Post گفت: "من از فوتبال در ایران لذت می‌برم، این را به شما می‌گویم. اکنون در یک تیم هستم که بهترین‌ها را با هم تجربه می‌کنیم. پس من هم خوشحالم."

لیگ برتر خلیج فارس به دلیل همه گیر شدن کروناویروس با فولاد که در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد به حالت تعلیق در آمده است. پاتوسی، که هم اکنون تحت قرارداد با باشگاه کیپ تاون است، در ماه ژانویه با قراردادی قرضی به مدت 6 ماه به قهرمان سابق لیگ برتر ایران پیوست و او مشتاق ماندن در دومین کشور بزرگ خاورمیانه است.

وی افزود: "امیدوارم که آنها [فولاد] پیشنهادی برای خرید من از کیپ تاون سیتی ارائه دهند. اما ما بعد از قرنطینه در ایران این را خواهیم دید... من می خواهم در خارج بمانم. من فوتبال آفریقای جنوبی را دوست دارم اما در حال حاضر ترجیح می‌دهم که در خارج از آن بازی کنم. 

بعد از باشگاه استقلال تهران و بنی یاس امارات، پاتوسی اکنون فولاد را به عنوان سومین تیم با قرارداد قرضی تجربه می‌کند. این بازیکن 27 ساله برای 12 بازی رسمی در ترکیب تیم ملی آفریقای جنوبی به میدان رفته و سه گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز