خبرگزاری کار ایران

امین منوچهری در گفتگو با ایلنا:

روند روبه رشدی را طی میکردیم که لیگ تعطیل شد/ تنها تیمی که عشق جام گرفتن بوده پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۹۲

مهاجم پارس جم معتقد است به این دلیل که تیمش روند رو به رشدی را طی میکرده تعطیلات لیگ به ضرر آنها شده است.

امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص پیوستن به پارس جم اظهار داشت: نیم فصل اول تیم نداشتم خیلی دوست داشتم که بتوانم در لیگ برتر بازی کنم، تجربیاتی که در این سالها به دست آورده‌ام دوباره به کار بگیرم. خوشبختانه به این دلیل که آقای افاضلی مربی‌ام بودند به توانایی‌ها، نقاط قوت و ضعفم به خوبی آشنایی داشتند ازم درخواست کردند تا به پارس جم بیایم که من هم پذیرفتم از این تصمیم خیلی راضی هستم. تا آنجایی هم که لیگ برگزار شد تیم ما شرایط خوبی داشت من هم بعنوان یک بازیکن در پارس جم از عملکردم رضایت داشتم تا اینکه یک دفعه همه چیز بدلیل شیوع کرونا تعطیل شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تعطیلات لیگ به ضرر پارس جم شده است گفت: تیم ما در حال طی کردن روند رو به رشدی بود که شیوع این ویروس همه چیز را خراب کرد. باورم این است وقتی که تیمی برنامه و هدف داشته باشد باید بتواند به تمامی ناملایمات غلبه کند. ما هم تمامی تلاشمان را میکنیم که در این شرایط آمادگی‌مان را حفظ کنیم تا در صورت شروع دوباره مسابقات بتوانبم به همان روند خوب ادامه دهیم و جایگاه بهتری در جدول کسب کنیم.

مهاجم پارس جم درخصوص نحوه تمرینات تیمش در روزهای قرنطینه ادامه داد: خداراشکر از همان ابتدای تعطیلات تیم ما تمرینات سایبری خوب و منظمی را انجام داد تا بازیکنان از شرایط آمادگی دور نشوند. درست است که این تمرینات جای تمرین گروهی چمن را نمیگیرد ولی این را هم باید در نظر گرفت که این ویروس همه دنیا را درگیر کرده هیچ تیمی در حال حاضر به تمرینات چمن دسترسی ندارد. قطعا زمانیکه بازی‌ها دوباره شروع شود به دلیل فشردگی مسابقات تعداد مصدومیت‌ بازیکنان زیاد می‌شود که انجام تمرینات روزانه خانگی این آسیب‌ها را کاهش خواهد داد.

منوچهری در پاسخ به اینکه برخی معتقدند بهتر است پرسپولیس را قهرمان اعلام کرده و لیگ را تعطیل کنند گفت: تنها تیمی که همیشه خیلی عشق جام گرفتن بوده پرسپولیس است. ولی فیفا تصمیم گیرنده کل لیگ‌های دنیاست در حال حاضر هم اعلام کرده که هیچ لیگی در دنیا قهرمان را اعلام نکند. ولی با توجه به اینکه اینجا همه چیز فرق میکند شاید لیگ برگزار نشود ولی پرسپولیس قهرمان اعلام شود چون به این جام‌ها احتیاج دارد. ولی تمامی لیگ‌های دنیا صبر کرده‌اند تا همه چیز به حالت عادی برگردد هیچ حاشیه‌ای ایجاد نمیکنند چرا که سلامتی افراد از هر جام قهرمانی و مسابقه‌ای مهمتر است. امیدوارم زمانیکه شرایط به صورت قبل درآمد و مسابقات برگزار شد هرتیمی که حقش است جام قهرمانی را برنده شود.

وی ادامه داد: بعنوان یکی از اعضای پارس جم از مدیرعامل تیم خواهش میکنم همانطور که بازیکنان‌ها در این روزهای سخت از دور به تمامی دستورات کادرفنی و سرمربی محترم تیم عمل میکنند آنها هم به تعهداتشان پایبند باشند اینطور نباشد که فکر کنند زمانیکه لیگ تمام شد دیگر کاری با بازیکن ندارند. چون بعضی از چیزها انسانیت است فکر میکنم همانطور که بازیکن در کنار تیمش است مسئولین باشگاه‌ هم باید پشت بازیکنان باشند از آنها حمایت کنند و مطالبات آنها را پرداخت کنند. بدتر از همه اینها اما شرایط مگنو باتیستا ناراحتم میکند. مگنو یک بازیکن خارجی است بنظرم باید رسیدگی بیشتری به وضعیت او شود. باورم این است زمانیکه شخصی پستی را قبول میکند انسانیت حکم میکند که هرکاری از دستش برمی‌آید انجام دهد. باور بفرمایید اگر دستم میرسید و باشگاه پولم را زودتر پرداخت میکرد آن را به مگنو میدادم تا به کشورش برود جراحی کند. واقعا این ظلم است چطور میشود با یک بازیکن خارجی اینطور برخورد کنند اگر خود ما در لیگ برزیل مصدوم میشدیم دور از خانه و خانواده گیر می‌افتادیم دوست داشتیم چه برخوردی با ما انجام شود؟ بنظرم بهتر است به جای انجام کارهای نمادین در اینستاگرام برای گرفتن لایک برای بازیکن خارجی تیم که رباطش به خاطر بازی در تیم ما پاره شده و مصدوم شده است انجام دهیم. امیدوارم که هر چه زودتر به شرایط مگنو رسیدگی کنند او بتواند سلامتی‌اش را بدست آورد.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز