خبرگزاری کار ایران

سهرابی: بدهی 2 میلیون یورویی به استوکس صحت ندارد/ هنوز با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشدیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۶۷

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص وضعیت این باشگاه و جلسه با مسئولان فدراسیون صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص جلسه امروز که با حضور وی و مدیرعامل چند باشگاه دیگر برگزار شد اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود و در خصوص آخرین پرونده‌های ابلاغ شده از سوی فیفا صحبت شد و دبیرکل جدید فدراسیون در این نشست حاضر بود و پرونده‌های بررسی شده به باشگاه‌ها ابلاغ شد و بحث آسیب شناسی در خصوص پرونده‌های این چنینی هم شکل گرفت تا دیگر شاهد نمونه‌هایش نباشیم چرا که در تمام پرونده‌ها طرف ایرانی شکست خورده بود.

وی افزود: یکی از مباحثی که مطرح شد لزوم پرداخت معوقات باشگاه‌ها به طلباکارانشان است که ظاهراً قرار است از فصل جدید در دادن مجوزه حرفه‌ای به باشگاه‌ها موثر باشد. سال گذشته فدراسیون فوتبال ایران بابت صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها جریمه نشد و نشان می‌دهد شرایط خوبی بود ولی از سال جدید قرار است قوانین سختگیرانه‌تری اعمال شود و علاوه‌بر شرایط چارتی باشگاه و امکانات سخت افزاری، بحث مطالبات و معوقات و تسویه حساب با طلبکاران هم اهمیت ویژه‌ای دارد که باشگاه‌ها مراقب این موضوع باشند. در کل به نظرم جلسه خوبی بود و مباحث مفیدی مطرح شد و راهکارهای ارائه شده در جهت این بود که دیگر در پرونده‌های این چنینی شکست نخوریم.

مدیرعامل تراکتور در مورد راهکارهای پیشنهادی برای مشکلات این چنینی گفت: راهکار ما این بود که اولاً موارد مربوط به گذشته به طور دقیق مورد کارشناسی و آسیب شناسی قرار بگیرد و اشتباهات قبلی تکرار نشود و دیگر اینکه در امضای قرارداد ملزوماتی رعایت شود که باشگاه و بازیکن تعهداتی در قبال هم داشته باشند و عدم رعایت آنها با موانع اجرایی روبرو شود و این دو راهکار از سوی باشگاه تراکتور ارائه شد.

سهرابی در رابطه با تمدید قرارداد ساکت الهامی هم توضیح داد: بعد از روی کار آمدن آقای الهامی نتایج تیم بهتر از قبل شد و با توجه به رضایت هیات مدیره تصمیم گرفتیم به ایشان پیشنهاد تمدید قرارداد بدهیم و خیلی زود هم به توافق رسیدیم و امیدوارم در ادامه راه نتایجی که در شأن باشگاه تراکتور و نام و اعتبار آن و همچنین مورد نظر هواداران خوب تیم باشد کسب شود.

وی در مورد حضور مسعود شجاعی روی نیمکت تراکتور گفت: مسعود شجاعی بازیکن تیم تراکتور است و به عنوان کاپیتان تیم ملی و کاپیتان تیم ما از نفرات خوب و با تجربه‌ای است که در فصل جدید هم به عنوان بازیکن از او استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل تراکتور در مورد سرنوشت ادامه رقابت‌های لیگ هم توضیح داد: تراکتور از تیم‌های خوب لیگ نوزدهم بوده و تا اینجا نتایج خوبی کسب کردیم و هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی محسوب می‌شویم ولی به هر حال جان انسان‌ها از هر چیزی با ارزش‌تر است. وقتی می‌گویم جان انسان‌ها هم به تماشاگران هم بازیکنان و کادرفنی و عوامل اجرایی اشاره دارم. مطمئنم ستاد مقابله با کرونا در ورزش تصمیم خواهد گرفت و این تصمیم بهترین تصمیم ممکن خواهد بود و فدراسیون هم بر این اساس عمل می‌کند و ما هم تابع تصمیماتی هستیم که گرفته خواهد شد.

سهرابی در مورد ماجرای کسر قرارداد بازیکنان هم گفت: دستورالعملی که از سوی فیفا ابلاغ شده در کشور ما کارایی ندارد چرا که در فوتبال دنیا حقوق ماهیانه و هفتگی به بازیکنان داده می‌شود و این دستورالعمل بر اساس همین روش در نظر گرفته شده ولی در کشور ما دستمزد فصلی داده می‌شود. برای همین نیاز دارد که دستورالعمل مذکور بومی سازی شود و پس از آن از سوی فدارسیون به باشگاه‌ها ابلاغ می‌شود و ما هم تابع قوانین هستیم و آن را اجرایی خواهیم کرد.

وی در مورد شایعات نقل و انتقالاتی هم توضیح داد: تا این لحظه تمام تمرکز ما روی ادامه لیگ است و هیچ فعالیتی در نقل و انتقالات نداریم و برای جذب بازیکنی اقدام نکردیم و از سوی دیگر اکثر بازیکنان ما در حال حاضر قرارداد دارند و بحث جدایی آنها مطرح نیست. در پایان فصل بر اساس فهرستی که از سوی آقای الهامی داده می‌شود با بازیکنان مورد نیاز وارد مذاکره می‌شویم ولی هنوز هیچ خبری نیست.

مدیرعامل تراکتور در مورد شایعه فسخ قرارداد جفرسون هم گفت: این موضوع صحت ندارد و ایشان با توجه به تعطیلی مسابقات و تمرینات از ما مرخصی گرفت تا به کشورش برود و با خانواده‌اش دیدار کند و به محض اینکه برنامه لیگ و تمرینات مشخص شود او را به ایران فرا میخوانیم.

سهرابی در مورد مبلغ بدهی‌های این باشگاه هم توضیح داد: مبلغ دقیق و مشخصی نمی‌شود گفت و در گیر چند پرونده هستیم که ادعای ما و ادعای طرف مقابل متفاوت است و منتظریم احکامش صادر شود و مبالغی که گفته می‌شود مثل بدهی 2 میلیون یورویی به استوکس صحت ندارد و تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز