خبرگزاری کار ایران

آذرنیا: پرونده شکایت شیمبا تا پایان اردیبهشت ماه برطرف می‌شود/ اگر لیگ ناتمام بماند قرارداد بازیکنان را کسر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۳۳

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد پرونده شکایت لوسیانو پریرا از این باشگاه طی یک ماه آینده برطرف خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسن آذرنیا، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز پس از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود و به خصوص مسئله قرارداد بازیکنان خارجی و حتی بازیکنان داخلی. یک همکفری بود به نظرم که ای کاش این جلسات خیلی قبل‌تر و بیشتر از این صورت می‌گرفت. یک هماهنگی بین باشگاه‌هایی که در جلسه حضور داشتند انجام شد و جا دارد از آقای نبی هم تشکر کنیم که قرار شد از این به بعد فرمت قراردادی روی مباحث مالی و حقوقی را نسبت به شرایط فعلی کشور بیشتر مدنظر داشته باشند.

او ادامه داد: همچنین قرار شد با نوسان نرخ دلار فدراسیون فوتبال از این به بعد فرمتی را به باشگاه‌ها ابلاغ کند و باشگاه‌ها هم با مشورت هیات مدیره‌شان قراردادها را نسبت به این فرمت منعقد کنند تا از این به بعد شاهد چنین مشکلاتی مانند پرونده در فیفا یا کمیته تعیین وضعیت نباشیم. 

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی درخصوص اینکه چه تدابیری برای برطرف کردن این مشکل دارند گفت: از زمانیکه باشگاه‌ها به صورت خصوصی اداره می‌شوند، پرونده شکایت از ما مربوط به لوسیانو پریرا است و حکم آن برای قراردادی مربوط به سه سال پیش است و آقای زنوزی از زمانیکه حکم گرفتند یک نماینده ویژه‌ای را برای این پرونده اختصاص دادند که جلسات متعددی را با خود شیمبا داشتند و فکر می‌کنم که تا پایان اردیبهشت‌ماه توافق حاصل می‌شود و با توجه به اینکه پنجره قبلی را به همین دلیل محروم بودیم ما از شروع فصل نقل و انتقالات جدید شاهد مختومه شدن پرونده شیمبا خواهیم بود چرا که پرونده او در شرف حل شدن و پرداخت قراردادش است.

آذرنیا درباره ادامه مسابقات لیگ برتر و شایعه کسر قرارداد بازیکنان ایرانی گفت: البته کسر قرارداد به نظرم در ایران آنطور که شایع شده است یک مقدار مشکل است. در باشگاه‌های اروپایی قراردادها متفاوت است و قراردادها در باشگاه‌های ایرانی فصلی است. اگر قرار باشد که فصل فوتبال تمام شود و 9 بازی باقی مانده انجام شود به نظرم کسر کردن قراردادها آن زمان مننطقی نیست. اگر همین جا اتمام لیگ اعلام شود آن زمان می‌توانیم با هماهنگی فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت یک مقداری از قرارداد بازیکنان را کسر کنیم اما اگر مسابقات ادامه پیدا کند این قضیه صد در صد منتفی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز