خبرگزاری کار ایران

مهدی: در 40 روز لیگ را تمام می‌کنیم / منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۱۸

سرپرست مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تا به امروز بحث لغو رقابت‌های لیگ فوتبال مطرح نشده است.

به گزارش ایلنا، سهیل مهدی سرپرست سازمان لیگ در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درخصوص دعوت از مدیران عامل باشگاهی که امروز به فدراسیون دعوت شده بودند، اظهار داشت: بنابر دستورالعمل دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال قرار شده است که ما یک مرور کلی و اجمالی روی امور باشگاه‌ها داشته باشیم و جلسه یکطرفه نبود و دو طرفه بود. بر اساس نیازهای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای تکمیل مواردی که نیاز است اعم از مسائل مالی، حقوقی و مالکیتی و متقابلا اگر کمکی از دست ما برآید که بتوانند مشکلات را حل کنند یک جلسه تعاملی بود و خوشحال شدیم که در این شرایط که سفر سخت است تشریف آورده بودند. ما توانستیم حداکثر فایده را از این جلسه ببریم و امیدواریم که باشگاه‌ها سود ببرند.

مهدی در پاسخ به این سوال که در این جلسه درباره ادامه یا عدم ادامه مسابقات لیگ برتر هم تصمیم گیری شده است یا خیر گفت: درباره قصد ادامه لیگ اصلا صحبت نداشتیم و همانطور که عرض کردم ما خبر اولیه را از ستاد ملی مبارزه با کرونا نداریم و قصد داریم پس از این تصمیم در وزارت ورزش و جوانان تصمیم گیری کنند و پس از این اظهار نظر حتما می‌توانیم برنامه‌مان را اعلام کنیم.

سرپرست سازمان لیگ درخصوص اینکه چه تصمیمی برای بدهی‌های باشگاه‌ها گرفته می‌شود گفت: این بحث به ارکان قضایی فدراسیون مربوط می‌شود که مسئولان آن در این باره اظهار نظر خواهند کرد. در رابطه با بدهی داخلی یا خارجی ما درخواست کردیم که یک مقدار مدیریت و انضباط مالی بیشتری باشد وتمکن مالی وقتی بالا نباشد نمی‌توانیم در برنامه ریزی مالی درست عمل کنیم. خواهش کردیم که باشگاه‌ها بیشتر روی این مسائل دقت کنند.

مهدی در پاسخ به این سوال که پیش بینی می‌کند ادامه لیگ با توجه به نزدیک بودن شروع فصل بعدی چطور رقم بخورد، گفت: ما منتظر هستیم که اجازه تمرین کردن باشگاه‌ها صادر شود، به محض اینکه این تصمیم صادر شود ما سه هفته فنی را باید حداقل برای آماده سازی باشگاه‌ها در نظر بگیریم تا فیزیک بدنی بازیکنان و هماهنگی تیمی ایجاد شود. پس از آن ما 9 هفته مسابقاتی را داریم که سعی می‌کنیم با فاصله 4-5 روز فاصله مسابقات را پیش ببریم. امیدواریم که مسابقاتمان را طی 40 روز تمام کنیم و بعد از آن باید از فیفا درخواست کنیم که پنجره نقل و انتقالات یک مقدار جابجا شود تا بتوانیم برای فصل بعدی تصمیم گیری کنیم. 

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است قانون تعویض تغییر یابد از سه بازیکن به 5 بازیکن ارتقا پیدا کند گفت: نه، من چنین چیزی اصلا نشنیده‌ام.

سهیل مهدی در پاسخ به این سوال که آیا سرنوشت لیگ تا 15 اردبیهشت ماه مشخص می‌شود یا خیر گفت: بحث لغو یا عدم لغو مسابقات برعهده سازمان لیگ است و دوستان اجازه بدهند که درباره برگزاری مسابقات سازمان لیگ تصمیم گیری کند. کمیته مسابقات و سازمان لیگ در این باره تصمیم گیری می‌کنند.

مهدی درخصوص جابجا شدن پنجره نقل و انتقالات گفت: ما اصلا در فیفا دی بازی برگزاری نمی‌کنیم و جابجایی پنجره نقل و انتقالات به صورتی است که فرصت بیشتری برای لیگ آینده داشته باشیم. فیفادی در زمان خودش برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز