خبرگزاری کار ایران

حمله مدیرعامل سابق استقلال به پرسپولیس

اولیایی: آنهایی که از محمدان بنگلادش شکست خوردند به قهرمانی آسیایی استقلال حسادت می کنند/ سعادتمند بگوید هدف از برگزاری جلسه با پیشکسوتان چیست/ من مخالف وریا غفوری نبودم

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۰۸

مدیرعامل پیشین استقلال نسبت به شایعه ضعیف بودن تیم‌ها در قهرمانی آبی‌ها در اسیا واکنش نشان داد.

کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حضور سعادتمند به عنوان مدیرعامل در این باشگاه اظهار داشت: ایشان قبل از اینکه حکم مدیرعاملی را دریافت کند با من تماس گرفت و رخصت گرفت اما هنوز هیچ جلسه‌ای با هم برگزار نکرده‌ایم و فقط تلفنی با هم صحبت کردیم.

وی درباره اینکه مدیرعامل استقلال با پیشکسوتان جلسه برگزار می‌کند، افزود: خیلی خوب است که به پیشکسوتان اهمیت داده شود اما باید بفهمیم هدف از برگزاری این جلسات چیست و باید برای همه روشن شود که مدیرعامل استقلال چه هدفی از این جلسات دارد اما در کل تعامل خوب است.

اولیایی درباره حضور بازیگران طنز در جلسه با سعادتمند افزود: آنها به عنوان هوادار به دیدار سعادتمند می‌روند و فکر نمی‌کنم بحث اسپانسر و یا آوردن اسپانسر در میان باشد.

مدیرعامل سابق استقلال در مورد اینکه وریا غفوری مدعی شده که وی مخالف حضورش در جمع آبی‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: من از حرفهای وریا تعجب می‌کنم. وریا جوانتر از من است و حافظه‌اش قوی‌تر. آن موقع وریا به همراه پوریا سیف‌پناهی برای خدمت سربازی به پاس همدان آمده بودند. آن موقع خسروحیدری که در تیم ما حضور داشت مورد تقاضای استقلال و امیر قلعه‌نویی بود.

اولیایی در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند قهرمانی استقلال در آسیا در سال 90 به دلیل حضور تیم‌های ضعیف بوده است، گفت: از این حرفها شوکه شدم. آنهایی که از محمدان بنگلادش شکست خوردند چنین حرفهایی را مطرح می‌کنند. به نوعی پرسپولیسی‌ها به قهرمانی ما در آسیا حسادت می‌کنند. 9 بازیکن استقلال فیکس تیم ملی بودند و حتی با آن تیم قهرمان آسیا شدند. آیا بعد از گذشت این همه آیا تیمی توانسته دوباره قهرمان آسیا شود؟

وی در پایان در خصوص اینکه مدعی شده تاج نباید منحل می‌شد، گفت: هنوز هم روی حرف خودم هستم؛ خیلی بدون فکر تاج را تاراج کردند حتی باید اموال این باشگاه نیز دوباره به این تیم بازگردانده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز