خبرگزاری کار ایران

پایان سه ماه سرگردانی بعد از کرونا برای تیم چینی!

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۵۸

اعضای تیم ووهان زال چین به این کشور بازگشتند.

به گزارش ایلنا، ووهان زال، تیمی از سوپر لیگ چین از مرکز بیماری‌های کرونا ویروس در جهان، با گذشت سه ماه دوری از کشور چین، به این شهر بازگشتند. این تیم به مدت 104 روز خارج از کشور چین بود و مدتی هم در اسپانیا حضور داشت پس از اینکه از ماه ژانویه به علت شیوع کووید-19 هزاران نفر در کشور چین کشته شدند.

رسانه‌های دولتی می‌گویند که این شهر در حال خاموش شدن از شیوع کرونا پس از هفته‌ های طولانی خود است و صدها نفر از هواداران شعار دهنده هنگام ورود به ایستگاه قطار ووهان اواخر شنبه با بازیکنان این تیم دیدار کردند.

بازیکنان با ماسک و دستکش وارد شدند در حالیکه هواداران پیراهن‌های نارنجی برتن داشتند و با در دست داشتن پلاکارد از آنها استقبال کردند. این باشگاه در توئیتی گفت: "پس از گذشت بیش از سه ماه سرگردانی، اعضای تیم ووهان زال سرانجام در زادگاه خود قدم می‌زنند."

این تیم به سرپرستی خوزه گونزالس، مربی اسپانیایی، پیش از از سرگیری تمرین روز چهارشنبه، از امروز چند روز در خانه خواهد بود. زال در حال آماده سازی برای فصلی است که هنوز تاریخ شروع آن مشخص نیست. طبق آخرین گزارش‌ها، سوپرلیگ چین قرار بود از 22 فوریه آغاز شود اما اکنون می‌تواند اواخر ژوئن آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز