خبرگزاری کار ایران

رقابت سویا با ناپولی، فیورنتینا، اتلتیکو مادرید و وستهام برای خرید آزمون

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۲۵

روزنامه اسپانیایی تایید کرد باشگاه سویا در نظر دارد تا برای خرید سردار آزمون با چهار باشگاه مطرح قاره اروپا رقابت کند.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون، مهاجم ملی پوش ایرانی تیم زنیت روسیه با فرا رسیدن روزهای پایان فصل و نزدیک شدن به نقل و انتقالات تابستانی با مشتریان بزرگی در سراسر قاره اروپا رو به رو شده است.

روزنامه estadiodeportivo عکس یک جلد روزنامه چاپ امروز صبح خود را به شادی گل سردار آزمون با پیراهن تیم زنیت اختصاص داد و عنوان "نگاه کن" را برای این ستاره ایرانی انتخاب کرد.

رقابت سویا با ناپولی، فیورنتینا، اتلتیکو مادرید و وستهام برای خرید آزمون

در گزارش این روزنامه اشاره شده است؛ مونچی، مدیر ورزشی باشگاه سویا تصمیم دارد برای فصل آینده تمامی نقاطی که کادرفنی در نظر دارد را تقویت کند و همینطور خط حمله یکی از نقاطی اسیت که بسیار مورد توجه او قرار دارد.

سوسو، یوسف النصیری، لوک دیونگ و منیرالحدادی در حال حاضر مهاجمان سویا هستند. آرکادیوش میلیک از ناپولی یکی از اهداف باشگاه سویا بود که باشگاه ایتالیایی به فروش این بازیکن با رقم کمتر از 40 میلیون یورو راضی نشده است و همینطور آنها به سراغ جذب الکساندر سورلوت، بازیکن سابق کریستال پالاس رفتند که مذاکرات آنها با هم به نتیجه نرسید.

آخرین مهاجمی که به سویا مرتبط شده است سردار آزمون 186 سانتی متری است که بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در روسیه سپری کرده است و بین روبین کازان و روستوف حضور داشته است. او در ژانویه 2019 با قیمت 12 میلیون یورو با قراردادی تا ژوئن 2022 به تیم زنیت روسیه ملحق شد. اکنون با توجه به شرایط به نظر می‌رسد باشگاه روسی برای فروش این مهاجم 25 تا 30 یورو درخواست کند.

این روزنامه تایید می‌کند باشگاه سویا در بین لیست 5 باشگاه علاقه مند این مهاجم ایرانی است. او طی 29 بازی رسمی برای زنیت 14 گل به ثمر رسانده و همینطور 7 پاس گل هم ارسال کرده است. رقبای سویا برای خرید این بازیکن می‌توانند اتلتیکو مادرید، ناپولی، فیورنتینا و وستهام باشند که علاقه دارند تا هرچه سریعتر این بازیکن را جذب کنند. 

estadiodeportivo می‌گوید ارتباط نزدیک فالی رمضانی به عنوان یک مدیربرنامه با  خاویر ریبالتا اسپانیایی که مدیر ورزشی باشگاه زنیت است می‌تواند به سویا کمک کند تا این بازیکن به جمع شاگردان لوپتگی ملحق شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز