خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین آزمون آنلاین دارت با حضور ۴۱۶ نفر از ۲۹ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۰۹۹

در جهت فعالیت های آنلاین و مجازی انجمن دارت ایران به منظور حمایت از پویش درخانه می مانیم اولین دوره آزمون آنلاین تئوری دوره توجیهی با استقبال قابل توجه علاقه مندان به دارت برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی‌ فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این دوره توسط کمیته آموزش و پژوهش انجمن دارت و با همکاری گروه آموزش دارت ایران و با حضور ۴۱۶ شرکت کننده از ۲۹ استان کشور برگزار شد.

در این آزمون‌ آنلاین و مجازی ۲۲۴ نفر در بخش بانوان و ۱۹۲ نفر در بخش آقایان در این آزمون شرکت کردند که در نهایت ۲۹۱ نفر نمره قبولی دریافت کردند ضمن اینکه‌ "صدرا مهرآوران" با ۸ سال از شهرستان لارستان استان فارس به عنوان کوچکترین شرکت کننده با نمره ۱۷ از این آزمون سربلند بیرون آمد.

این آزمون با همکاری گروه آموزش دارت ایران متشکل از حمیدرضا مومنی مدرس رسمی انجمن دارت کشور و سرمربی تیم ملی جوانان ایران در رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ کوبه ژاپن و ۲۰۱۹ کلوژ رومانی ، دکتر محمدرضا شهابی رییس کمیته آموزش و پژوهش انجمن دارت و رییس انجمن‌دارت دانشگاههای کشور و مربیان تیم ملی جوانان دارت در راه آماده سازی جوانان اعزامی به رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ ‌که عبارتند از مسعود رحمانی، بهناز قربانی، منیژه سالاری، ابوالفضل مامانی و غلامرضا شاکر و با حمایت مالی فروشگاه دارت مارکت و شرکت وینر اسپرت برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز