خبرگزاری کار ایران

بازیهای فشرده آمار مصدومیت را بالا می برد

پاشازاده: اگر جای پرسپولیسی‌ها تیم دیگری صدرنشین بود آیا آنها باز هم چنین حرفی را می‌زدند؟

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۰۳۷

پیشکسوت استقلال می‌گوید اگر جای پرسپولیسی‌ها تیم دیگری صدرنشین بود آیا آنها باز هم چنین حرفی را می‌زدند.

به گزارش ایلنا،مهدی پاشازاده سرمربی تیم شهرداری ماهشهر می‌گوید بهترین اتفاق این است که بازی‌های لیگ تعطیل شود زیرا حفظ جان بازیکنان از هر چیز دیگری ارجحت دارد.

 

با تعطیلی لیگ موافقید؟

باید منتظر تصمیم فیفا بمانیم ببینیم که با این حجم شیوع ویروس کرونا آیا فیفا چنین تصمیمی را می‌گیرد یا خیر اما اگر نظر شخصی مرا بپرسید می‌گویم باید لیگ‌های کشور تعطیل شود زیرا از بین رفتن این ویورس مدت‌ها زمان می‌برد به همین خاطر ادامه دادن مسابقات بسیار خطرناک است در فوتبال که نمی‌توانیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند اگر لیگ تعطیل شود آیا باید قهرمان لیگ معرفی شوند

به نظر من اگر جان یک نفر به خطر بیفتد تمام هواداران فوتبال را فراموش می‌کنند الان اگر جای پرسپولیس یک تیم دیگر هم صدر نشین بود آیا چنین حرفی را دوباره می‌زدند. چرا با وجود باقی ماندن 9 بازی تا پایان فصل یک تیم باید قهرمان شود.

به نظرتان اگر بنا به ادامه لیگ باشد چه زمانی مناسب است؟

باید ببینیم AFC چه زمانی را اعلام می‌کند شما نگاه کنید وقتی مالدینی کرونا می‌گیرد مشخص می‌شود که این ویروس چقدر خطرناک است و برایش ورزشکار و غیرورزشکار مهم نیست.

آیا بازیکنان تیم‌تان تمرین می‌کنند؟

 به صورت آنلاین به تمرین می‌پردازند اما برای شروع دوباره لیگ نیاز به یک ماه و نیم فرصت داریم. حداقل تیم‌ها باید سه هفته به تمرین بپردازند که این خودش هم خطرناک است زیرا با این تفاسیر بازی‌ها هر چهار پنج روز یک بار برگزار می‌شود و این میزان مصدومیت بازیکنان را بالا می‌برد.

نظرتان در خصوص اختلافی که بین پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به وجود آمده چیست؟

فکر نمی‌کنم اتفاق خوبی بوده باشد زیرا به هر حال احترام به پیشکسوتان هر دو تیم باید رعایت شود زیرا این جوان‌ها الگویشان این پیشکسوتان هستند. امیدوارم که دیگر چنین اتفاقاتی پیش نیاید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز