خبرگزاری کار ایران

علی گودرزی:

از باشگاه آلومینیوم شکایت می‌کنم/ مدیرعامل به وعده‌هایش عمل نکرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۹۷۶

مدافع تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت به تمجید از رضا عنایتی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی گودرزی مدافع نیم فصل اول آلومینیوم اراک و کنونی باشگاه سرخپوشان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص تمرینات این تیم گفت: تمرینات ما اینترنتی شده در گروهی که در واتساپ داریم، تمرینات را برای مربیان می‌فرستیم. با آقای عنایتی در صبا هم بازی بودم و ایشان خیلی باشخصیت است و جزو مربیانی است که علاوه بر اینکه کار کردن با او سخت نیست بلکه لذت بخش است.

وی درخصوص جدایی از باشگاه آلومینیوم اراک گفت: بعد از اینکه محمود فکری از باشگاه جدا شد، من نیز جدا شدم. آقای فکری دین داشت به گردن ما و زشت بود که ما در تیم بمانیم. من توی اراک 18 بازی کردم و جزو بهترین بازیکنانشان از لحاظ آمار و ارقام بودم ولی خب مشکلاتی داشتیم که از لحاظ فکری بهم نمیخوردیم و شرایط طوری بود که نباید در این تیم ادامه می‌دادم. کسی زحمات ما را در زمین نمی‌دید. مطالبماتم را هنوز دریافت نکرده‌ام. مدیرعامل باشگاه به چیزی که قول داد عمل نکرد و قرار بود 30درصد پولمان را بدهند که اینطور نشد و جدای از این 30درصد، می‌خواهم بابت کل مطالباتم شکایت کنم.

گودرزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر از حاج محمود فکری که همیشه به من لطف داشته و اطمینان دارد و هر جا که بوده، با ایشان کار کردم. الان هم خوشحالم که با رضا عنایتی کار می‌کنم و از ته قلبم دوست دارم با این تیم موفق شویم و روزی این باشگاه را در لیگ برتر ببینیم. امیدوارم نظارت بر لیگ یک نیز بیشتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز