خبرگزاری کار ایران

حمید نعمتی:

برخی‌ها در باشگاه آلومینیوم هستند که وجودشان برای فوتبال ضرر است/ بریز و بپاش‌هایی شده که جای بررسی دارد

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۹۵۹

هافبک تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز از دلائل عجیب و غریب جدایی‌اش از باشگاه آلومینیوم اراک سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حمید نعمتی هافبک نیم فصل اول تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص شرایط فجرسپاسی و تمرینات این تیم گفت: تمرینات تعطیل است و هیچ اطلاعاتی در خصوص برگزاری یا لغو بازی‌ها در دسترس نیست. به صورت شخصی تمرین میکنیم منتظریم تا ببینیم چه زمانی بازی‌ها شروع می‌شود. به نظر من فکر نکنم روند خوبی باشد که لیگ را فشرده برگزار کنند زیرا خیلی وقت است که بازیکنان از فوتبال دور بوده‌اند و فشردگی احتمالی بازی‌ها، خسارات جبران ناپذیری را به بازیکنان و باشگاه‌ها وارد خواهد کرد.

وی درخصوص علت اصلی افت تیم فجرسپاسی در نیم فصل دوم نیز گفت: شرایط نیم فصل باشگاه‌ها طوری است که معمولا تیم خود را تقویت می‌کنند. باتوجه به بحث مصدومیت و محرومیت‌های احتمالی در نیم فصل دوم، باشگاه در مبحث جذب بازیکن خوب عمل نکرد ولی نتایج نیم فصل اول خیلی خوب بود و نمی‌شد زحمات بچه‌ها را نادیده گرفت. فجرسپاسی سرشار از بازیکنان جوانی است که پراز انگیزه و استعداد هستند. شک نکنید فصل آینده چندین بازیکن فجر راهی لیگ برتر خواهند شد. بازیکنان جوانی داریم که از لحاظ روحی روانی کمی به مشکل خورده بودند و اعتماد به نفس فردی بازیکنان آمده بود پائین و اگر از این لحاظ تیم تقویت می‌شد قطعا نتایج بهتری رقم می‌خورد.

هافبک سابق آلومینیوم اراک درخصوص علت اصلی جدایی‌اش از این تیم گفت: خیلی حرف‌ها در دلم است که در مورد آلومینیوم اراک بزنم. خیلی دلم پر است از مجموعه و آدم‌هایی که پیمان دوستی با ما بستند ولی عهد خود را شکستند. یک سری افراد در استان و شهر اراک هستند که واقعا وجود آنها در فوتبال سبب رنجش خیلی از آدم‌ها شده است چون لیاقت داشتن چنین موقعیتی را ندارند. پر از حاشیه هستند و بار منفی دارند و برای فوتبال ساخته نشدند. جوو فوتبال با این افراد قشنگ نیست و فقط باید با آنها در فوتبال درگیر حاشیه باشی و به جای تمرکز در مباحث فنی، باید در آن شهر به حاشیه بپردازی.

نعمتی ادامه داد: هیچ شهری امکانات باشگاه آلومینیوم اراک را ندارد ولی همین موضوع سبب می‌شود تا آنها هیچ وقت لیگ برتری نشوند. آدم‌هایی که در راس کار قرار دارند افراد سالمی نیستند. آدم‌های سالمی بیرون از آن مجموعه هستند که اگر در باشگاه بودند شرایط بهتری را رقم می‌زدند. اصلا دل خوشی از آن شهر ندارم. بدترین روزهای زندگی من در آنجا گذشت. آن آدمهایی که ادعای دوستی و معرفت می‌کنند چه خوب است که در عمل نیز ثابت کنند. وقتی یک بازیکن بیاید علنا در زمین کار نکند و هر روز یک حاشیه درست بکند، قطعا کار را خراب می‌کند و سبب عدم موفقیت تیم می‌شود. این مسائل فقط برای امسال نبوده و هر سال این شرایط در اراک موجود است و با این روند آنها هیچ وقت موفقت نخواهند شد.

وی افزود: قرار بود آقای محرابی مدیرعامل باشگاه 20 درصد به من پول بدهد. آن پول کجاست؟ آقای محرابی پول را که دریافت کردید کجا خرج کردید؟ کجا فاکتور نوشتید؟ شما که ادعای خداشناسی و حق الناس میکردی الان کجا رفتی؟ من تا نیم فصل برای باشگاه آلومینیوم زحمت کشیدم و برگه‌ای که شما زیرش را امضا کردی را کتمان میکنی! من از این وضعیت ناراضی هستم و این حق من است. خدا جای حق نشسته و دست طبیعت گریبان شما را خواهد گرفت و شمایی که تظاهر به آدم مومن و خداپرستی می‌کنید، در عمل نیز ثابت کنید. در باشگاه بریز و بپاش‌هایی صورت گرفته که اگر هواداران اراکی بدانند، کلافه می‌شوند.

هافبک کنونی باشگاه فجرسپاسی در خاتمه اظهار داشت: چه خوب است که دنیا را به جاهای قشنگ‌تری تبدیل کنیم. از اشتباهاتمان درس بگیریم. کرونا باعث شد تا بیشتر به خودمان بپردازیم. با خودشناسی امیدوارم خیلی از مسائل را حل کنیم و خود را اصلاح کنیم. جا دارد از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرم و از همه مربیانی که به بنده بها دادند، قدردانی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز