خبرگزاری کار ایران

شربتی: دل همه برای فوتبال تنگ شده است/ بدشانس‌ترین بازیکن سال ۹۸ بودم

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۷۳۸

مدافع چپ تیم فولاد می‌گوید اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد تیم فولاد باتوجه به آمادگی، اکنون در جایگاه بالاتری قرار داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، رضا شربتی مدافع چپ تیم فولاد خوزستان درباره روزهای حضورش در قرنطینه گفت: پس از پایان تمریناتمان به مشهد آمدم، سعی می‌کنم در کنار خانواده باشم و تنها برای کار ضروری خارج شوم. تمرینات از طریق مربی بدنساز به ما داده می‌شود و ما آن‌را آنلاین به کادرفنی گزارش می‌دهیم تا بدنمان را بتوانیم تا حد خوبی آماده نگه‌داریم. اگر چه تمرین به صورت گروهی با تمرینات خانگی قابل قیاس نیست اما تلاش می‌کنیم در حد خوبی نگه داریم.

شربتی درباره تعطیلی لیگ گفت: فکر می‌کنم دل همه مردم برای فوتبال تنگ شده است، تمام مسابقات تعطیل شده و این روزها برای ما سخت می‌گذرد. امیدوارم که همگی همت کنند تا از این پیچ سخت عبور کنیم. پزشکان و پرستاران هم تلاش زیادی می‌کنند که باید از آن‌ها نیز ممنون باشیم. ما قبل از تعطیلی نتایج خوبی گرفتیم و اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد جایگاه ما بسیار بالاتر بود اما دل‌سرد نمی‌شویم و پر تلاش‌تر از قبل به کارمان ادامه خواهیم داد.

وی در مورد حضورش در تیم فولاد گفت: در ابتدای فصل تراکتورسازی باشگاه سابقم به من پیشنهاد همکاری مجدد داد اما دوست داشتم تا به باشگاه بزرگ فولاد بپیوندم. کار کردن با آقا جواد لذت بخش است چراکه ایشان یک مربی جوان و با انگیزه است و واقعا دوست داشتم که شاگرد ایشان بشوم.

شربتی در ادامه افزود: فکر می‌کنم لقب بدشانس‌ترین بازیکن سال ۹۸ را باید به من بدهند اما در روزهای سخت آقای نکونام، کادر فنی و دیگر بچه‌های تیم کنار من بودند و مطمئنا با قدرت در سال ۹۹ تلاش خواهم کرد تا بتوانم به تیمم کمک کنم.

مدافع چپ تیم فولاد خوزستان در انتها نیز گفت: باشگاه فولاد پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد، همه چیز در این باشگاه سر جای خودش قرار دارد و فکر می‌کنم در فوتبال ایران باشگاه‌های کمی هستند که اینگونه باشند. آقای آذری یکی از بهترین مدیران ورزش ایران است و حضورشان یک قوت قلب برای باشگاه و ما به حساب می‌آید و امیدوارم که با تلاش بازیکنان و درایت کاردانی بتوانیم در ادامه لیگ نیز نتایج درخشانی بگیریم و دل هواداران، کارگران شرکت فولاد و مردم خوزستان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز