خبرگزاری کار ایران

مازیار ربیعی‌فر: داماش و تیم‌های گیلانی نیازمند حمایت بیشتر هستند

امیدوارم باز با فوتبال دل مردم را شاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۶۷۰

سرمربی داماش گیلان از امیدواری‌اش برای پایان ماجرای کرونا و بازگشت فوتبال گفت.

به گزارش ایلنا، مازیار ربیعی فر که در این فصل به عنوان سرمربی داماش کار خود را دنبال می‌کند، در مورد تعطیلی لیگ به دلیل شیوع کرونا گفت: خب وضعیت نه در گیلان و ایران که در تمام جهان به شکلی پیش رفت که فوتبال و البته تمامی مشاغل و بنگاه‌های اقتصادی و حتی زندگی عادی مردم به مشکل برخورد و در نهایت به حالت تعطیلی در فوتبال در آمده است.

وی ادامه داد: مشکلات داماش همچنان ادامه دارد و مدیران و مالکان تیم علیرغم تلاشی که داشتند نتوانستند آنطور که باید کار را به سرانجام برسانند. با این حال باید در نظر گرفت که مالک باشگاه طی سالیان گذشته از هزینه شخصی برای باشگاه گذاشته‌اند اما فوتبال یک صنعت است و نیازمند این است که سرمایه گذاری لازم صورت گرفته و به طبع آن مسلما هم از نظر اقتصادی با شکل دهی منابع و هم اجتماعی با همراهی هواداران به نتیجه می‌رسد. مهمترین موضوع این است که در کنار مسوولان استانی، کارخانه‌ها و دیگر بنگاه‌های اقتصادی استان نیز توجه لازم را به داماش و دیگر تیم‌های گیلانی داشته باشند.

 

ربیعی فر با اشاره به درخشش جهانبخش گفت: جهانبخش تنها یک نمونه از سرمایه‌های قابل توجه این استان است. فوتبال استان گیلان طی سالیان گذشته و خصوصا در دهه‌های قبل بازیکنان و ورزشکاران بزرگی معرفی کرده است و اینکه اکنون به مشکل برخورده نشان دهنده عدم توجه است. قطعا در صورتی که به این سرمایه‌ها توجه لازم شود و حمایت صورت گیرد قادر خواهد بود بار دیگر قدرت خود را نشان دهد.

 

سرمربی داماش درباره بحث کرونا و اوضاع استان گیلان نیز گفت: روزهای سختی را در استان پشت سر گذاشتیم و باید توجه داشت که اگر این روزها آرامش نسبی در سرتاسر استان برقرار هست به دلیل رشادت و از خودگذشتگی کادر درمانی و تیم مدیریتی در خصوص کنترل ویروس کرونا در استان گیلان هست.  جا دارد تشکر بسیار ویژه‌ای از دکتر قربانی نماینده تام‌الاختیار وزارت بهداشت در استان داشته باشم که از لحظه‌ای که این مسىولیت خطیر به عهده ایشان گذاشته شد شرایط به سرعت تغییر کرد و امیدوارم اوضاع هر چه زودتر بهبود یابد و با شروع فوتبال نیز بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و مطمئنا دلخوشی بزرگ آنها این مساله است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز