خبرگزاری کار ایران

200هزار یورو خبرساز در قرارداد برانکو؛ گاف مدیریتی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۶۴۹

برانکو ایوانکوویچ هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده و این در حالیست که هنوز گره‌های عجیبی در آن وجود دارد.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرمربی کروات پرسپولیس که بعد از نیم فصل از جدایی‌اش از این تیم هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده، بار دیگر باشگاه را تهدید به شکایت کرده است.

این در حالیست که در میان جنگ مدیریتی بین مدیران سابق در خصوص شرایط هدایت این باشگاه، اکنون یک گاف بزرگ در آخرین قراردادی که با این مربی منعقد شده دیده می‌شود. برانکو از زمان حضور در پرسپولیس سه قرارداد با این باشگاه به امضا رساند که اولی آن مربوط به نژادفلاح و بعنوان قرارداد اولش محسوب می‌شود. بعد از آن بر پایه موفقیت‌های برانکو، علی اکبر طاهری به عنوان مدیرعامل بعدی سرخپوشان قرارداد این مربی کروات را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

حمیدرضا گرشاسبی مدیر بعدی بود که اقدام به تمدید قرارداد نافرجام با برانکو ایوانکوویچ کرد که یک فصل از آن بدون پایان کار به اتمام رسید و برانکو ترجیح داد با فسخ آن راهی عربستان در نهایت نیمکت عمان شود.

گاف مدیریتی در قرارداد اما مربوط به دوره‌ای است که گرشاسبی مدیریت باشگاه را عهده‌دار بود. با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی و دردسری که برای این تیم پیش بینی می‌شد، گرشاسبی با موارد عجیبی در بندهای قرارداد موافقت کرده که اصلی‌ترین آن مربوط به پاداش‌هاست.

در کنار این مساله باید به تغییر شیوه پرداختی‌ها از ماهیانه به قرارداد فصلی نیز اشاره کرد. برانکو در دو دوره قبلی مبلغ قرارداد خود را به صورت ماهانه دریافت می‌کرد اما با افزایش چند برابری آن این شیوه به شکل پرداخت به صورت سررسید تغییر یافت.

در گزارشی که اسناد آن به دست ایلنا رسیده، گاف بزرگ اما در پاداش مربوط به دریافت سهمیه آسیایی و قهرمانی داخلی بود. باشگاه پرسپولیس بدون در نظر گرفتن بندی برای این بخش، پاداش مربوط به قهرمانی را 300هزار یورو و پاداش کسب سهمیه را نیز 200 هزار یورو در نظر گرفت. این در حالیست که کسب قهرمانی منتهی به دریافت سهمیه نیز خواهد شد اما باشگاه به این مساله بی توجه بود تا تنها قهرمانی و حضور در آسیا به طبع آن، برای این باشگاه 500هزار یورو آب بخورد!

با این حال بخش عمده مطالبات برانکو پیش از فسخ قرارداد در شب قهرمانی این تیم در جم با 500هزار یورو رقم خورد که مدیران سابق روی دست این باشگاه گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز