خبرگزاری کار ایران

حسینی: به خاطر ارزش پول گفتم 3 میلیارد پولی نیست/ مدیریت استقلال با بازیکنان صادق نبود/ هنوز هم می‌گویم رحمتی الگوی من است

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۴۲۳

گلر استقلال در صحبت‌ زنده اینترنتی موارد جالب توجهی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، حسین حسینی، گلر استقلال در گفتگوی زنده اینترنتی با صفحه رسمی این باشگاه به موارد متعدد و جالبی اشاره کرد که بخش‌های مهم آن را می‌خوانید:

* مانلی دختر من ٩ ماه دارد و خدا را شکر در روزهای سخت قرنطینه حضور دارد.

* من تمرین بودم و وقتی به خانه آمدم او به دنیا آمد؛ مانلی چند کلمه بلد است و هنوز صحبت نمی‌کند.

* از برق شیراز به استقلال آمدم و وقتی دروازه بان سوم بودم کسی من را قبول نداشت اما آرزوی من بازی برای استقلال بود. خیلی سختی تحمل کردم و به دروازه استقلال رسیدم. سال اول بازی نکردم اما سال دوم دو مرتبه به میدان رفتم و سپس راهی خدمت شدم.

* از رفتن به خدمت سربازی راضی هستم زیرا اکنون شرایط سخت شده است. همه فکر من بازگشت به استقلال بود و خدا را شکر به تیم برگشتم.

* برای حفظ آمادگی در خانه تمرین می‌کنیم تا برای شروع مسابقات آماده شویم.

* مبلغ قابل توجهی برای آزادی پیشکسوت عزیز استقلال جمع شده است. حساب بعد از چند ساعت بسته و سپس باز شد. هر کسی می‌تواند به نوبه خود کمک کند تا این کار خیر انجام شود.

* فکر می‌کنم ادامه لیگ سخت باشد. اولویت همه سلامتی مردم است و باید تصمیمی گرفت که به نفع همه باشد. به لیگ‌های خارجی نیز می‌توان برای تصمیم گیری نگاه کرد.

* سال سختی را سپری کردیم و تغییرات زیادی داشتیم. اعتماد به نفس بازیکنان کاهش پیدا کرده بود اما با تمرینات استراماچونی به صدر جدول رسیدیم. تلاش دشمنان برای پایین کشیدن تیم شروع شد. سرمربی علاقه داشت بماند و به بزرگان تیم گفت که می‌خواهد بماند اما در نهایت رفت. قبل از بازی پیکان بازیکنان بغض داشتند و ما در ادامه امتیاز از دست دادیم. تنها راه ضربه زدن به تیم، رفتن او بود.

* باشگاه استقلال نباید برای پول کارگران زمین مشکل داشته باشد. ما برای گرم کردن فضای رختکن هم مشکل داشتیم.

* تیم ما یکدست بود و همه هماهنگ بودیم و انتظار داشتیم که مدیریت صادق باشد اما نبود. امیدوارم آقای سعادتمند موفق باشند و بتوانند مشکلات را حل کنند.

* برای لیگ آینده با استقلال قرارداد دارم. ترانسفر دروازه بان به خارج از کشور دشوار است.

* من تا به حال ٣ میلیارد نگرفتم و اگر گفتم ٣ میلیارد پول نیست به ارزش پول اشاره داشتم.

* انتقادات را در برخی مباحث قبول دارم اما باید تغییر سیستم را مد نظر بگیریم و بدانیم شرایط تغییر کرده که گل زده ما نشان دهنده این موضوع است.

* آقای رحمتی یکی از الگوهای من بودند و در میان خارجی‌ها ترشتگن را دوست دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز