خبرگزاری کار ایران

منتظری هم مثل مجتبی، آندو و صادقی

یک قانون نا نوشته ،با لباس استقلال خداحافظی نکنی سرمربی نمی‌شوی!

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۲۹۴

منتظری با هدف خداحافظی از فوتبال با پیراهن آبی به ایران برگشته بود و پس از جدایی از این تیم هم به پیشنهاد‌های خوبی چون فولاد وسپاهان جواب رد داد تا استقلال آخرین تیم او در ایران باشد.

به گزارش ایلنا، خبررسید که پژمان منتظری پس از جدایی از استقلال در انتهای لیگ هجدهم که آن را اجباری و برنامه باشگکاه عنوان کرده بود قصد دارد آخر فصل با چیراهن الخریطیات و در دسته دوم فوتبال قطر از فوتبال خداحافظی کند.منتظری و رحمتی هر دو با تصمیم مدیریت وقت باشگاه قراردادشان تمدید نشد تا استقلال را ترک کنند.

این در شرایطی بود که منتظری با هدف خداحافظی از فوتبال با پبیراهن آبی به ایران برگشته بود و پس از جدایی از این تیم هم به پیشنهاد‌های خوبی چون فولاد وسپاهان جواب رد داد تا استقلال آخرین تیم او در ایران باشد.این ماجرای برای بسیاری از بازیکنان بزرگ و کاپیتان‌های استقلال در لیگ برتر تکرار شده است.

مجتبی جباری بعد از اختلاف با علی فتح الله زاده در پایان لیگ دوازدهم و جدایی از استقلال در ابتدای لیگ هفدهم برگشت تا با چیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند. همه چجیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه رضا افتخاری و علیرضا منصوریان تصمیم گرفتند تا برای موفقیت تیم او و مهدی رحمتی را کنار بگذارند. رحمتی بعد از رفتن منصوریان برگشت اما این فرصت به جباری داده نشد تا در نیم فصل از استققلال کنار گذاشته شود و برنامه خداحافظی اش از فوتبال با پیراهن استقلال نیمه کاره بماند.هرچند شماره 8 بعد از اخراج و جدایی از استقلال با وجود داشتن پیشنهاد هایی برای ادامه فوتبال تصمیم گرفت تا بعد از پیراهن آبی لباس دیگری را بر تن نکند.

آندرانیک تیموریان هم که اخرین بار در لیگ چهاردهم پیراهن استقلال را بر تن داشت چند سالی است برای بازگشت و خداحافظی با پیراهن آبی تلاش می‌کند که در رسیدن به خواسته اش ناکام مانده است. هرچند اگر پنجره‌های نقل و انتقالات استقلال در نیم فصل لیگ شانزدهم ناگهان بسته نمی‌شد او به استقلال بازگشته بودف اما تقدیر هم با او یار و همراه نبود. همچنین وحید طالب لو بعد از جدایی ناخواسته از استقلال لیگ در لیگ پانزدهم به فولاد رفت و او هم مجال خداحافظی با پیراهن استقلال را پیدا نکرد.

امیر حسین صادقی هم آخرین بار با پیراهن پیکان در میدان حاضر شد تا یکی از با سایقه ترین کاپیتان‌های استقلال هم در رسیدن به خواسته اش که بازگشت به این تیم و خداحافظی با پیراهن آبی بود ناکام بماند. صادقی تا همین امسال هم برای بازگشت به استقلال و خداحافظی با لباس تیم محبوبش تلاش نافرجامی داشت.

آرش برهانی هم که از استقلال کنار گذاشته شد با لباس آبی از فوتبال خداحافظی نکرد و مدت کوتاهی برای پیکان بازی کرد. رضا عنایتی هم مجال خداحافظی با لباس ابی را پیدا نکرد تا  صبای قم اخرین باشگاه آقای گل آبی‌ها باشد.پیروز قربانی هم پس از 9سال بازی در استقلال در آخر با پیراهن صبای قم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. در بین این نسل فقظ خسرو حیدری خوش شانس بود و توانست با لباس آبی و در ورزشگاه آزادی کفش هایش را آویزان کند و چهارگوشه زمین را ببوسد.

این لیست بسیار بالا بلند است و نفراتی چون هاشم بیک زاده(خداحافظی با لباس بادران)،سیاوش اکبرپور(خداحافظی با پیراهن پیکان)، محمود فکری( خداحافظی با پیراهن شیرین فراز)، علیرضا نیکبخت واحدی( خداحافظی با پیراهن خونه به خونه بابل)  و جواد زرینچه هم در آن جای می‌گیرند.زرینچه در پایان لیگ دوم و با آمدن قلعه نویی از استقلال کنار گداشته شد تا فقط پس از یک فصل بازی در صبا باتری کفش هایش را آویزان کند. پرویز برومند، علیرضا اکبر پور،هادی طباطبایی، سهراب بختیاری زاده وهم نمونه‌های دیگری از این مورد هستند.

حالا فقط مانده مهدی رحمتی که زمزمه هایی درباره بازگشت او در فصل آینده شنیده می‌شود. هنوز مشخص نیست کاپیتان رحمتی مانند دیگر پهره‌های تاثیر گذار استقلال یعنی امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی فرصت خداحافظی با پیراهن استقلال را پیدا می‌کند یا نه؟

اگر پرویز مظلومی را هم به این لیست اضافه کنیم و و صمد مرفاوی را فاکتور بگیریم، تمام مربیان ایرانی استقلال در لیگ برتر با لباس آبی این تیم از فوتبال خداحافظی کردند! این یعنی کسانی که سودای سرمربیگری در استقلال را دارند باید این افتخار را کسب کنند وگرنه شاید مثل زرینچه، فکری و مهدی پاشازاده که در آدمیراواکر اتریش از فوتبال خداحافظی کرد نیمکت سرمربیگری استقلال به آنها تعارف نشود!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز