خبرگزاری کار ایران

پوگبا: فرگوسن قلبم را شکست!

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۹۱۷

ستاره فرانسوی منچستریونایتد می‌گوید عدم اعتماد الکس فرگوسن به او موجب شد تا به یوونتوس برود.

به گزارش ایلنا، پل پوگبا در مورد دلیل جدایی خود در سال 2012 از منچستریونایتد گفت: این تصمیم بسیار دشواری برای من و همچنین برای سرمربی بود. این یک قرارداد نبود بلکه بیشتر شبیه اعتماد به سرمربی بود. قطعا این سرمربی (فرگوسن) هنوز برای من بهترین سرمربی تاریخ است. آن‌ها از من خواستند تا قرارداد جدیدی را امضا کنم و اگر این کار را نمی‌کردم، اتفاقات زیادی رخ می داد. من تمرین نمی‌کردم و خودم به تمرینات بازگشتم. مسئله درباره پول نبود، مسئله فقط این بود که به عنوان یک بازیکن، باید به شما اعتماد شود و شما باید به خودتان و من (به عنوان بازیکن) باور داشته باشید. من فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم. این تنها چیزی است که من خواهانش هستم. فقط می‌خواهم بازی کنم.

او ادامه داد: همانطور که قبلا هم گفته بودم، من شانس بازی یا شانس حضور در بازی مقابل بلکبرن را داشتم و این همان روزی (روز بازی با بلکبرن) است که دل من شکسته شد. هیچ هافبکی برای آن بازی در دسترس نبود، هافبک‌ها دچار مصدومیت شده بودند و پل اسکولز نیز در دسترس نبود و فکر می‌کنم دلیل غیبت اسکولز، بازنشتگی او بود. (بازنشستگی اسکولز در سال 2011) رافائل به همراه پارک جی سونگ به عنوان هافبک بازی کرد و من در این مسابقه حضور پیدا نکردم. من بر روی نیمکت خودم را گرم می‌کردم و فکر می‌کردم که به بازی خواهم آمد و این یک فرصت بزرگ برای من بود. اما من بازی نکردم. سرمربی حق انتخاب در مورد همه چیز را دارد اما در آن روز دل مرا شکست. من به پت (پاتریس اورا) گفته بودم که در بازی با بلکبرن شانس بازی کردن را دارم. من با اورا تمرین کردم و او به من گفته بود که فرصت حضور در این بازی را خواهم داشت. اما این اتفاق رخ نداد و من ناراحت شدم.

پوگبا افزود: پس از آن به یوونتوس رفتم که این تصمیم سختی برای من بود. رفتن به باشگاهی دیگر برای من سخت بود زیرا ظاهرا قرار نبود که در ترکیب این تیم حضور داشته باشم اما من به عنوان یک بازیکن جوان وارد این باشگاه شدم. به عنوان یک بازیکن جوان و با استعداد باید خودتان را مجددا اثبات کنید. من به یوونتوس رفتم و این چالش بزرگی برای من محسوب می‌شد. با خودم گفتم: "برو، هیچ مشکلی نیست. من می‌خواهم نشان دهم که آماده بازی برای این تیم هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز