خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس فاصله زیادی با مدعیان دارد و باید قهرمان اعلام شود

پنجعلی: قهرمانان واقعی مردم کادر پزشکی هستند که شبانه روز خدمت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۸۴۲

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است باید پرسپولیس را به عنوان قهرمان اعلام کنند چون فاصله زیادی با دیگر رقیبان دارد

به گزارش ایلنا،محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است ادامه لیگ باید برگزار شود چون بازیکنان پرسپولیس هم دوست دارند در بازیها شرکت کرده و فاصله شان را با دیگر مدعیان بیشتر کنند اما اگر بازیها برگزار نشود هم باید پرسپولیس را به عنوان قهرمان اعلام کنند چون فاصله زیادی با دیگر رقیبان دارد و شایستگی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها را دارد.

در مورد تعطیلی بازیهای لیگ به دلیل شیوع بیماری کرونا چه نظری دارید؟

این مساله اجتناب ناپذیر بود یعنی اتفاقی افتاده که در یک قرن اخیر نیفتاده بود و استثنایی بود و همه دنیا درگیر آن هستند. برگزاری بازیها در دنیا برای شادی مردم است و صرفا فقط بازی کردن نیست بلکه بازی مقابل مردم است که انگیزه، شادی و رقابت می‌آورد و اگر مردم در استادیوم‌ها نباشند اصلا خوب نیست و برگزاری بازی‌ها لذتی ندارد.

تعطیلی لیگ چه ضربه‌ای به فوتبال می‌زند؟

این تعطیلات به همه جوامع در همه سطوح ضربه زده و فوتبال هم لطمه خورده است.. فوتبال در همه دنیا غیر از ایران صنعت است و با این تعطیلی فوتبال فلج شده است و تمام مسائل اقتصادی مربوط به فوتبال تعطیل شده است و طبیعی است که فوتبال لطمه بزرگی دیده است.

در تعطیلات نوروزی انصاری فرد از مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داد. در این رابطه چه نظری دارید؟

از این اتفاقات زیاد می‌افتد. قبلا هم پرسپولیس در یک سال 3-4 تا مدیر عامل عوض کرده است. در فوتبالی که دست بخش خصوصی نیست از این اتفاقات زیاد می‌افتد چون فوتبال دست دولت است و درآمدزایی ندارد و همواره شاهد جابجایی مدیران در باشگاه هستیم.

کارنامه انصاری فرد را در این مدت چطور ارزیابی می‌کنید؟

زمان زیادی در باشگاه نبود و اوضاع پرسپولیس فرقی نکرد. انصاری فرد هم مثل قبلی‌ها یک مدت بود و احتمالا یک سری بدهی هم به جا گذاشته است. ایشان بدهی‌های قبلی‌ها را می‌داد و بعدی‌ها هم بدهی‌های ایشان را بدهند و همیشه همینطوری بوده است. این چرخه معیوب است و الان می‌بینیم که غیر از ایران فوتبال در همه جای دنیا فلج است. این تعطیلی تاثیر اقتصادی چندانی روی فوتبال ما ندارد چون فوتبال ما دولتی است و حتی با وجود تعطیلی هم همه چیز مثل سابق است.

در مورد عملکرد مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس چه نظری دارید؟

به هر حال مدیریت جدید تازه آمده است و ما هم مثل همیشه وظیفه داریم حمایت کنیم چون کار دیگری از دست مان برنمی آید. پیشکسوتان فقط باید حمایت کنند و مالک اصلی پرسپولیس مردم و پیشکسوتان هستند.

فیفا اعلام کرده ادامه بازیهای لیگ باید انجام شود. با این کار موافق هستید؟

عیب ندارد. نهایتا این اتفاق می‌افتد اما زمان آن مهم است. با این درگیری هایی که دنیا با کرونا دارد فکر نمی‌کنم به این راحتی بشود بازیها را برگزار کرد چون اول باید کرونا تمام شود و بعد مردم به استادیوم‌ها بیایند. برگزاری بازیها بستگی به این ویروس دارد و مردم باید به کادر پزشکی کمک کنند چون آنها از جان خودمایه گذاشتند و قهرمانان واقعی مردم کادر پزشکی و درمانی هستند که شبانه روز کار می‌کنند و در خدمت مردم هستند و خیلی از این عزیزان متاسفانه جان شان را هم از دست دادند و این نهایت فداکاری است که در تاریخ ثبت خواهد شد. ما باید به کادر درمانی کمک کنیم و مردم هم به توصیه‌های پزشکی توجه کنند تا با این بیماری مبارزه کنیم و موفق شویم. 

 

اگر لیگ برگزار نشود چه تیمی باید به عنوان قهرمان اعلام شود؟

نظرم این است که وجدانا کارشناسی کنند و بر اساس آنچه که استحقاق هر تیمی است بررسی و اعلام کنند چون یک اتفاق استثنایی در دنیا افتاده است. تصمیمی که می‌گیرند بر اساس عدالت و انصاف باشد. من اعتقاد دارم که لیگ برگزار شود و بازیکنان پرسپولیس هم دوست دارند لیگ برگزار شود و بازی کنند و فاصله شان با دیگر رقبا را بیشتر کنند چون دیگر مدعیان لیگ با هم بازی دارند و مشخص است پرسپولیس قهرمان است. پرسپولیس با دیگر مدعیان اختلاف دارد و فاصله زیادی با رقبا دارد و شرایط خوبی هم دارد چون مدعیان با هم بازی دارند و از همدیگر امتیاز می‌گیرند و با این فاصله‌ای که با پرسپولیس ایجاد کرده قهرمان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز