خبرگزاری کار ایران

پیام 4 کاپیتان اسطوره‌ای سری‌آ ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۶۹۳

اسطوره‌های باشگاه میلان، اینتر، یوونتوس و رم در گفتگوی همبستگی خود را برای مقابله با کرونا اعلام کردند .

به گزارش ایلنا، با شیوع ویروس کرونا در ایتالیا پائولو مالدینی، فرانچسکو توتی، الکس دل پیرو و خاویر زانتی کاپیتان‌های سابق شاغل در سری‌آ در تماس تصویری در شبکه اسکای حاضر شدند و به گفتگو پرداختند.

پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان که به کرونا هم مبتلا شده بود گفت:

ورزش و روحیه تیمی به من آموخت که فقط به خودتان فکر نکنید و در کارهای خیرخواهانه شریک باشید. در لحظات سختی که کشور ما تجربه می کند، همه باید از منافع شخصی دوری کنیم و به فکر جامعه باشیم. وقت اتحاد و فداکاری برای مصلحت همگانی است.

در ادامه خاویر زانتی اسطوره باشگاه اینترمیلان گفت:

در چنین لحظاتی داشتن روحیه تیمی، مقاومت و سخاوتمندی بسیار ضروری است. باید همیشه در دسترس یکدیگر باشیم و به هم کمک کنیم. ما یک کشور و یک تیم بزرگ هستیم که علیه این ویروس می جنگیم. فقط به اتحاد نیاز است.

فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه آ اس رم گفت:

دویدن روی مستطیل سبز از دوران کودکی رویای من بود. همیشه سعی کردم با 100% توان خود کار کنم تا برنده شوم اما برنده شدن در مقابل ویروس کرونا نیز تیمی است. فردی نیست و باید به صورت گروهی به یکدیگر کمک کنیم. روحیه تیمی باید به کار گرفته شود تا این وضعیت هرچه زودتر به بهترین شکل به پایان برسد.

در آخر الکس دل پیرو اسطوره باشگاه یوونتوس گفت:

ورزش، همه زندگی من است. در ورزش، زندگی را تجربه کردم. مفهوم حضور در گروه را متوجه می شوید. یاد می گیرید که باید به همه احترام بگذارید، چه کسانی که از آنها خوشتان می آید و چه افرادی که برای شما ناخوشایند هستند. قانون و تصمیمات، زیبا و زشت برای شماست. لازم است بدانید که در یک تیم هستید و باید منفعت جمع را درنظر بگیرید و گاهی اوقات خود را قربانی کنید. همان فرآیندی که در ورزش وجود دارد را می توان در زندگی نیز مشاهده کرد.

پیام 4 کاپیتان اسطوره‌ای سری‌آ ایتالیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز