خبرگزاری کار ایران

بیاتلو: برخی مربیان از کرونا به دنبال شو تبلیغاتی هستند/

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۲۳۰

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه به تمجید از مسئولین سازمان لیگ پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وحید بیاتلود سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص آخرین وضعیت تمرینات این تیم گفت: به بازیکنانمان برنامه داده‌ایم و آنها در خانه خود تمرین می‌کنند. تمرین در خانه نمیتواند به بازیکن و تیم کمک کند و نمی‌شود که فاکتورهای بدنسازی را به خوبی اجرا کرد. فقط در زمین فوتبال می‌شود آمادگی بدنی لازم را به دست آورد و به قول امیر قلعه نویی، برخی مربیان از کرونا سوء استفاده کرده و به دنبال شوء تبلیغاتی هستند. 50 روز است که بازیکنان پایشان را به توپ نزده‌اند و ادامه مسابقات، برای همه سخت است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حاضر است لیگ ادامه پیدا کند یا با لغو بازی‌ها موافق است گفت: سلامت افراد از همه چیز مهمتر است و ما خودمان 26 هفته زحمت کشیدیم و مدعی صعود هستیم و به تیم‌مان ایمان داریم. منتظر هستیم تا نتیجه کارهایمان را ببینیم ولی با این وجود تا زمانی که شرایط به حالت عادی برنگردد، بهتر است که بازی ها برگزار نشود تا اینکه به شرایط عادی برگردیم.

بیاتلو درخصوص موفقیت این فصلش توضیح داد: به موقع شروع کردیم و سعی کردیم آدم‌های کم توقع را جمع کنیم و به آینده شان بیشتر فکر کنند تا اینکه انگیزه مالی داشته باشند. یک گروه 50 نفر و هواداران زحمت کشیدند و من آخرین نفر این موفقیت بودم. از جایگاهمان در جدول رضایت نداریم و اگر اشتباهات داوری نبود و امکانات بیشتر داشتیم، می‌توانستیم همین الان صدر جدول باشیم. واقعا از جایگاهمان راضی نیستم چون پتانسیل تیم ما بیشتر است.

سرمربی نود ارومیه در پاسخ به این سئوال که آیا در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد یا بازهم در ارومیه به کارش ادامه می‌دهد، گفت: خیلی مجموعه نود ارومیه به من کمک کرد. هرکسی بگوید که من از تیمم جدا نمی‌شوم و نمی‌روم، دروغ گفته است. وفادارترین بازیکنان ما رفتن و سعی میکنم قدم به قدم جلو بروم و وارد توهم نوشم چون مربیگری خیلی کار سخت و پیچیده ای است و در این راه بلند پروازی نمیکنم.

بیاتلو در خاتمه اظهار داشت: در این شرایط، سخت ترین کار برای سازمان لیگ است. برگزار کننده‌های بازی‌ها خیلی زحمت کشیدند و بابت تلاش آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم که با مشورت از باشگاه‌ها بهترین تصمیم را بگیرند و بازهم می‌گویم که اول سلامت افراد را لحاظ کنند و پس از آن، توجه کنند که تیمی ضرر نکند و همه باشگاه‌ها باید به تصمیم سازمان لیگ احترام بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز