خبرگزاری کار ایران

قهرمان ایران فاتح‌ سومین دوره مسابقات دارت آنلاین کشور شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۳۰

در ادامه اهداف انجمن دارت کشور در چارچوب فعالیت‌های آنلاین و مجازی به منظور پویش در خانه می مانیم سومین دوره مسابقات دارت آنلاین آزاد کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این رقابت‌ها با حمایت مالی مس سرچشمه و توسط کمیته برگزاری مسابقات مجازی انجمن دارت ایران و با همکاری باشگاه ناوک تهران و با حضور۳۵۱نفر از ۲۹ استان کشور و با شرکت ملی پوشان و عنوان داران رقابتهای جهانی و بین المللی و دارترهای نام آشنای کشور برگزار شد.

در فینال این رقابتها حسین اعرابی کاپیتان پیشین تیم ملی دارت ایران و قهرمان کشور در سال ۹۸ ازاصفهان با غلبه برجواد بیات قهرمان مسابقات اوپن جهانی شیراز از خراسان رضوی با نتیجه ۵بر۴ به عنوان قهرمانی دست یافت.

مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات به علیرضا ایزدی دیگر ملی پوش نام آشنای کشورمان از اصفهان و محمدرضاناظریه از سمنان رسید.

این مسابقات به مدت یک هفته و در۶۴ گروه برگزار شد.

کوچکترین شرکت کننده محیا محمد زاده ۶ساله از خراسان جنوبی و مسن ترین فردشرکت کننده خسرو رحمانی از آبادان با ۶۷سال سن بودند.

حضورچشمگیر حدود ۲۰خانواده سه نفره و چهارنفره در این دوره حائز اهمیت بود.

حضور تعدادکثیری از نوجوانان دختر و پسر در این مسابقات خود یک برنامه استعداد یابی برای انجمن دارت بود ضمن اینکه

بیشترین شرکت کننده را استان تهران از آن خود کرد.

اعضای کمیته برگزاری این رقابت‌ها عبارتند از: ابوالفضل دهقانپور، محمدرضا ناظریه،مهدی سلیمی،سلماناحمدیان،امیرمداح،سعیدمظهری،مجتبی فروتن، علیرضا فروتن و دنیز هشتبران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز