خبرگزاری کار ایران

حضور گادوین منشا و مگنو باتیستا در برنامه فوتبال برتر؛

منشا: رابطه‌ام با جلالی مثل پدرو پسر است/ باتیستا: 38 روز است که منتظر باشگاه هستم

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۷۴۶

مهاجم نیجریه‌ای باشگاه گل‌گهر و هافبک برزیلی پارس جنوبی امشب مهمان برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما بودند.

به گزارش ایلنا، مگنو باتیستا هافبک برزیلی پارس جنوبی با حضور در برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما در مورد مصدومیتش به محمد حسین میثاقی مجری برنامه گفت: در بازی دوستانه مقابل نساجی تاندوی پایم پاره شد و در حال حاضر38 روز است که در خانه‌ هستم از خانواده‌ام دورم. همچنان منتظر باشگاه هستم تا برایم بلیط بگیرد و پول عمل پایم را بدهد تا بتوانم در برزیل جراحی کنم. خیلی دور بودن از خانواده‌ام برایم سخت است. یک دختر دارم که به مدت سه ماه است او را ندیده‌ام خیلی دوست دارم یکی دو تا بچه دیگر هم داشته باشم.

وی در مورد شرایط کرونا در برزیل گفت: برزیل هم درگیر کرونا است پزشکان گفته‌اند که برزیل در شرایط بحرانی قرار دارد. به محض اینکه به برزیل برسم به قرنطینه خواهم رفت خیلی دلم برای دخترم تنگ شده است هر روز با او تماس تصویری دارم امیدوارم که هر چه زودتر این ویروس کرونا ریشه کن شود تا مردم بتوانند به زندگی عادیشان بپردازند.

هافبک پارس جنوبی در مورد دستگیری رونالدو اسطوره فوتبال برزیل گفت: اوبه این خاطر که پاسپورت جعلی داشت در فرودگاه دستگیر شد. من در بین بازیکنان برزیلی به رونالدو نازاریو علاقه‌مند هستم. از مسئولین باشگاه میخواهم خیلی زود من را به برزیل بفرستند تا بتوانم خیلی زود به ایران برگردم به فوتبالی حرفه‌ام ادامه دهم. ایران را سرزمین دومم میدانم همه مردم با من در اینجا خوب هستند. ولی از مسئولین باشگاه صنعت نفت ناراحتم که طلبم را نمی‌دهند از باشگاه به فیفا شکایت نکردم حتی به آنها تخفیف و فرصت هم دادم دوست دارم که پولم را پرداخت کنند.

باتیستا در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: بسیار سخت است که بازیکنان بخواهند بیست روزه به آن شرایط ایده‌آل برسند.

وی در مورد اینکه کدام بازیکن در لیگ ایران را دوست دارد گفت: من بازی وحید امیری و مهدی ترابی را خیلی دوست دارم آنها بسیار بازیکنان با تکنیکی هستند. البته به زمانیکه مقابل علی کریمی بازی کردم متوجه شدم که هرگز فوتبالیستی به کیفیت او در لیگ ایران ندیدم او بینظیر است.

گادوین منشا مهاجم گل‌گهر سیرجان که به همراه باتیستا در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کرده بود در خصوص پیوستن به گل گهر گفت: آقای جلالی خیلی مربی خوبی است. ایشان به من اعتماد کردند و اجازه دادن تا به گل‌گهر بیایم. رابطه‌ام با آقای جلالی مثل پدرو پسر است. قراردادم با گل‌گهر شش ماه است امیدوارم که بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم. من یک دختر به نام جنیفر دارم. طرفدار خوانندگی محسن ابراهیم‌زاده هستم و آهنگ دونه دونه آن را خیلی دوست دارم.

منشا در مورد اینکه طرفدار استقلال است یا پرسپولیس گفت: من طرفدار سرخابی هستم( باخنده).

منشا در مورد اینکه چه تیمی لایق قهرمانی در لیگ نوزدهم است گفت: تیم پرسپولیس با اختلاف امتیاز زیاد و صدرنشینی تنها تیمی است که شایستگی قهرمانی در لیگ نوزدهم را دارد.

وی در مورد اینکه کدام بازیکن را در لیگ ایران دوست دارد گفت: من تازه چهار هفته است که به لیگ ایران برگشتم قبل از آن هم بازی‌ها دنبال نمیکردم به همین دلیل نمیتوانم بگویم که چه کسی بهتر است. ولی در تیم گل‌گهر در ابتدا بازی یونس شاکری و بازی خودم را خیلی دوست دارم‌.

مهاجم گل‌گهر سیرجان در پایان گفت: فوتبال بازی کردن دیگر آرزوی همه ما است. امیدوارم که هر چه زودتر ویروس کرونا از بین برود بتوانیم به زندگی عادیمان بپردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز