خبرگزاری کار ایران

ایمان عالمی:

پرسپولیس؟ لیورپول و کلوپ هم خودشان را در این شرایط قهرمان نمی‌دانند

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۷۳۸

پیشکسوت استقلال می گوید اعلام کردن پرسپولیس به عنوان قهرمان منطقی نیست.

به گزارش ایلنا،ایمان عالمی پیشکسوت استقلال معتقد است با توجه به شناخت کافی سعادتمند از این تیم می توان گفت روزهای خوبی در انتظار ابی ها خواهد بود.

به نظرتان شرایط استقلال چطور است؟

راستش را بخواهید در این تعطیلی ها نمی‌توانیم در مورد شرایط صحبت کنیم. چون الان با وضعیتی که پیش آمده بچه‌ها خیلی عقب هستند خیلی باید تلاش کنند تا به شرایط ایده آل برسند.

در در مورد بحث مدیریتی چه نظری دارید؟

آقای سعادتمند شناخت کافی نسبت به استقلال دارد رئیس هیئت مدیره بوده شرایط را خوب می شناسد اما باید دید حمایت لازم از ایشان از نظر مالی می شود یا خیر؟ من شنیدم که قرار است یک اسپانسر کنارش باشد. اگر پول باشد شرایط برای استقلال فراهم می‌شود منتهی باید این مسابقات کی شروع می شوند و چه زمانی شرایط بدنسازی دارند و آن طور که باید و شاید استقلال واقعی را بسازند. به نظرم الان شرایط برای هیچ تیمی ایده‌آل نیست و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می افتد. 

به نظر شما لیگ باید برگزار شود یا خیر؟

به نظر من ما این لیگ را از دست داده‌ایم و لیگ بعدی را نیز از دست خواهیم داد زیرا اگر بازیکنان بخواهند بدنسازی کنند حداقل دو سه هفته طول می کشد تا این کار را انجام دهند و مسابقات شروع شود. اگر لیگ آینده بلافاصله بخواهد شروع شود فرسایشی می شود و آن کیفیت لازم را نخواهد داشت و اگر لیگ جدید بخواهد با مدتی فاصله شروع شود می‌توان کیفیت لازم را به لیگ داد.

به نظرتان اگر روزی تعطیل شود باید پرسپولیس قهرمان اعلام شود؟

به نظرم این شرایط خیلی ایده‌آل نیست ‌. سرمربی لیورپول گفته است اگر ما امسال قهرمان نشویم سال دیگر قهرمان خواهیم شد. لیور پول صددرصد از همین الان قهرمان است. درست است که این گونه بخواهند لیگ را به پایان ببرند.امیدوارم زمانی که لیگ بیستم شروع شد همه برای قهرمانی بجنگند. شرایط خاصی به وجود آمده و لیگ تعطیل شده و ادامه آن ادامه خوبی خوبی نخواهد بود.

خودتان مشغول به چه کاری هستید؟

در حال حاضر که در خانه می مانیم! تا ببینیم سال جدید با چه شرایطی شروع میشود بتوانیم در کنار یک تیم و خدمتگزار مردم باشیم.

خیلی ها می گویند در زمان تیم ملی شما پشت فرشاد پیوس سوخت شدید درست است؟

به هر حال یک سری از اتفاقات در برهه‌ای از زمان می افتد. در حال شرایط به نوعی بود که با تجربه‌های تیم ملی بیشتر میدان می دادند. من هم به نوبه خودم در خدمت تیم ملی بودم و تجربیاتی کسب کردم تا جایی که توانستم کمک کردم. کیفیت ها و سلایق متفاوت است همین موضوع باعث می‌شود یک بازیکن رشد کند و بازیکنی دیگر آن طور که باید به حقش نرسد.

شما بهتر بودید یا آقای پیوس؟

من آن موقع جوانتر بودم. در استقلال هم خیلی شرایط خوبی داشتم و حتی آقای استانکو در مسابقات برون مرزی ای که داشتیم خیلی از من استفاده می‌کرد و البته اقا فرشاد در زمان خودش بازیکن درجه یکی بود و برای پرسپولیس هم یک بازیکن تکرار نشدنی بود ولی به هر حال همه چیز به سلیقه و انتخاب سرمربی برمی‌گردد. خودتان بهتر می دانید که اطراف هر تیمی یک سری از اتفاقات می‌افتد و آن زمان هم به همین شکل بوده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز