خبرگزاری کار ایران

مجموعه خوب خوشه من را مجاب به عقد قرارداد کرد؛

آشوبی: پرسپولیس در آسیا انتظارات را برآورده نکرده است/ چرایی استعفای انصاری‌فرد علامت سئوال بزرگ هواداران پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۶۰۹

بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران، عملکرد این تیم در آسیا را رضایتبخش ندانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرزاد آشوبی مربی جدید تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه و عضو سابق باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص حضور در باشگاه خوشه طلایی گفت: خواسته خودم بوده که پله‌های کار سخت مربیگری را به مرور و از پایه‌ها شروع کنم. تجربیات خیلی بزرگی از فوتبال پایه کسب کردم و خوشحالم که می‌توانم در باشگاه خوشه طلایی و در کنار آقای محسن عاشوری که شخصیت و منش ایشان برای همه ثابت شده است، کار کنم. دوستی من را به این باشگاه معرفی کرد و جلسه گذاشتیم و بعدش نیز با آقای عاشوری جلسه داشتم و ایشان آنقدر سالم است و تیم بسیار تیم خوبی بود که علاقه مند شدم تا در کنار این گروه و مجموعه همکاری کنم.

وی درخصوص وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ برتر فوق العاده است و هیچ نقصی به موقعیت فعلی این باشگاه نمی‌شود گرفت. لیگ ادامه پیدا کند هم پرسپولیس قهرمان خواهد شد مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریب بیافتد که باتوجه به ثبات پرسپولیس در لیگ برتر، این موضوع کلا منتفی است. متاسفانه پرسپولیس در آسیاا انتظارات را برآورده نکرده است. باشگاه در آسیا نیاز به برنامه و آنالیز بهتری دارد. عدم شناخت از بازیکن‌های خودی و عدم شناخت از تیم رقیب در بازی‌های آسیا در بین تمام نمایندگان ایرانی مشهود است.

آشوبی در پاسخ به این سئوال که آیا یحیی گل محمدی می‌تواند جای برانکو را پر بکند گفت: کارهای یحیی گل‌محمدی را از چند سال قبل دنبال می‌کنم و ایشان مربی بسیار توانمند و قابلی هستند و اگر زمان کافی و حمایت لازم صورت گیرد، می‌تواند روزهای بهتری را نیز تجربه کند. البته این موضوع را نیز باید گفت که علت اصلی استعفای آقای انصاری‌فرد علامت سئوال بزرگی است در ذهن تمام هواداران باشگاه پرسپولیس. امیدوارم تصمیمات با مطالعه باشد و افرادی که به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شوند، زمان کافی برای اثبات توانمندی خود داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز