خبرگزاری کار ایران

خیلی دلتنگ فوتبالم

خرم الحسینی: پلی استیشن همدم فوتبالیست‌هاست / پزشکان و پرستاران قهرمانان بزرگ جهان هستند

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۵۲۶

هافبک تیم ماشین سازی تبریز می‌گوید در ایام قرنطینه خانگی برای روزهای عادی برگزاری مسابقات فوتبال دلتنگ است.

محمد خرم الحسینی در گفتگو با ایلنا، درخصوص قرنطینه خانگی و تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: من تمرینات در خانه را انجام می‌دهم و اگر فرصتش باشد با رعایت تمام اصول بهداشتی صبح زود تمرینات هوازی هم انجام می‌دهم تا بدنم آماده باشد. همه ما سعی داریم که بدن‎‌هایمان را آماده نگه داریم و منتظریم تا دوباره مسابقات شروع شود.

او ادامه داد: خیلی خیلی دلتنگ فوتبال هستیم و هر چند از گاهی در گالری موبایلم عکس‌های بچه‌ها و بازی‌هایی که داشتیم را نگاه می‌کنم و خاطرات زنده می‌شود. ما بالاخره به یکصورت با فوتبال زندگی می‌کنیم و تمرینات، تیم و بازی‌ها زندگی ما را شکل می‌دهد. این برای ما سخت است که دور از این فضا باشیم و امیدواریم که این بیماری به صورت کامل ریشه کن شود و بعد از آن هم برای ادامه یا عدم ادامه لیگ یک تصمیم جامع گرفته شود و به نفع همه باشد.

خرم الحسینی درباره اینکه ارتباط بازیکنان با کادرفنی در این ایام چگونه است، توضیح داد: از تمامی اعضای کادرفنی باید تشکر کنم چون بیکار نیستند و خیلی از مسائل را پیگیری می‌کنند. ما با آنالیزورمان هم همچنین در ارتباط هستیم و فیلم‌های بازی‌ها را مشاهده می‌‎کنیم تا خیلی از مسائل را برطرف کنیم. 

بازیکن تیم ماشین سازی در پاسخ به این سوال که به غیر از تمرینات به عنوان بازیکن فوتبال چه تفریحاتی در قرنطینه دارد، گفت: به نظرم الان شما از هر فوتبالیستی سوال کنید که چه کاری می‌کند به شما می‌گوید که پلی استیشن بازی می‌کند. پلی استیشن در حال حاضر همدم فوتبالیست‌هاست و ذهن ما را فعال نگه می‌دارد. در خانه وقتی بیکار باشیم به نظرم همه این کار را انجام می‌دهند.

محمد خرم الحسینی درباره اینکه ماشین سازی برای دو پنجره دیگر هم از فعالیت در نقل و انتقالات محروم شد، گفت: من به صورت دقیق در جریان این محرومیت نیستم اما فکر کنم محرومیت به این شکل است که اگر بدهی پرداخت شود پنجره باز می‌شود و مشکلی نیست. مدیران باشگاه ما می‌توانند این مشکل را برطرف کنند و بعید است که برای ما دردسرساز شود.

هافبک جوان سبزقباها در پاسخ به این سوال که پرداخت دستمزدها از سوی باشگاه طی دو ماه اخیر به چه صورت بوده، بیان داشت: قبل از تعطیلات عید نوروز باشگاه جا دارد که از آقای آذرنیا و زنوزی تشکر کنم که زحمت کشیدند و پرداختی به بازیکنان داشتند. فعلا شرایط مناسب است اما اگر لیگ تعطیل شود فکر کنم که به مشکل بخوریم چون اینطور شنیده‌ام که قرار است به صورت کلی 30 درصد از قرادادها کسر شود. به هر حال مشکل خاصی نیست و قانون هر چه باشد می‌پذیریم.

خرم الحسینی درپایان با تشکر از کادر پزشکی و درمانی در مبارزه با ویروس کرونا افزود: واقعا جا دارد از این عزیزان نهایت تشکر را داشته باشم چرا که والدین چند تن از دوستانم پرستار یا پزشک هستند و شنیدم و دیدم که چه سختی‌هایی را در مبارزه با جلوگیری از شیوع این ویروس متحمل شده‌اند. می‌توانم  بگویم که در حال حاضر آنها قهرمانان بزرگ در جهان هستند و امیدواریم که همه آنها سلامت باشند و به زودی پایان شیوع کرونا را در کنار یکدیگر ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز