خبرگزاری کار ایران

محمدخانی: موتورسواری و اتومبیلرانی می تواند قدرتمندترین رشته ورزشی باشد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۳۱۹

نخستین راننده ایرانی مسابقات جهانی فرمول گفت: با تقویت زیرساخت ها موتورسواری و اتومبیلرانی می تواند به قدرتمندترین رشته ورزشی تبدیل شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، کوروش محمدخانی نخستین راننده ایرانی مسابقات جهانی فرمول با حضور در فدراسیون با سرپرست فدراسیون به دیدار و گفتگو با وی پرداخت.

محمدخانی در مورد این دیدار اظهار داشت: جلسه فوق العاده پربار و مثبتی با ناظمی داشتیم و فعالیت های کمیته آموزش و تشریح مدل سازی باشگاه های حرفه ای محور اصلی این گفتگو بود. در خصوص  استانداردسازی و کم کردن فاصله مسابقات در داخل و خارج مباحثی مطرح شد تا بتوانیم در مسابقات جهانی حضور پررنگ ترو قدرتمندتری داشته باشیم.

وی در خصوص اولویت های کاری فدراسیون در سال 99 اظهار داشت: مسلما در هر حوزه ای بحث آموزش یکی از مهم ترین مباحث است همچنین اصلاح و قدرتمند کردن زیرساخت و ساختارها.  با توجه به علاقه ای که درجامعه در خصوص این رشته وجود دارد اگر زیرساخت و ساختار فدراسیون تقویت شود رشته موتورسواری و اتومبیلرانی می تواند به عنوان قدرتمندترین رشته های ورزشی با بیشترین استقبال برای ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته در کشور مطرح شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز