خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ نوروزی بازیهای رایانه ای/ شمار گیمرهای شرکت کننده از ۳هزار نفر گذشت

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۳۰۵

سازمان ورزش شهرداری تهران با برپایی "لیگ نوروزی ورزش های الکترونیکی و رایانه ای" در ایام نوروز 99 و فراهم آوردن مشارکت بیش از 3 هزار شهروند تهرانی، ساعاتی شاد و هیجان انگیز را برای پایتخت نشینان رقم زده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، اداره تفریحات این سازمان با همکاری انجمن ورزش های الکترونیک، به منظورتحقق شعار "در خانه بمانیم" رقابت های ورزش های الکترونیک را در دو مرحله برنامه ریزی و اجرا کرد و مجموع شرکت کنندگان در این 2 دوره 3 هزار و 150 نفر گزار ش شده که از این تعداد، 2هزار و 400 نفر از 22اسفند تا 8 فروردین ( دوره اول) با یکدیگر به رقابت پرداختند و 750 نفر نیز از هشتم تا 15 فروردین ماه ( دور دوم) در رقابت ها شرکت کردند.

در دوره اول، با برگزاری بازی های کنسولی FIFA20 و بازی های موبایلی و معرفیِ نفرات برتر، به قهرمانان بازی های کنسولی هر رشته در مجموع یک میلیون و 500 هزار تومان و بازی های موبایلی هر رشته یک میلیون تومان اهدا شد.بر اساس برنامه ریزی انجام شده، نفرات برتر هر دوره در مسابقاتی مهیج با عنوان" قهرمان قهرمانان" با هم به رقابت خواهند پرداخت تا پایتخت نشینان، قهرمان قهرمانان بازی های الکترونیک را بشناسند.

لیگ یاد شده در دوردوم نیز با برگزاری بازی های کنسولی FIFA20 و eFootball PES2020 و  همچنین بازی های موبایلی Clash Royal ، PUBG ،Subway Surfers  وCall of Duty ادامه یافت. حضور" حسن پاجانی" قهرمان جهان در مسابقات قهرمانی ورزش های الکترونیک سئول 2019، از سطح کیفی بالای این دوره از رقابت ها حکایت می کرد.

این رقابتها به مدت ۸ هفته و تا پایان اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد و شهروندان می توانند جهت شرکت در این رقابت ها به سایت eligo.ir مراجعه کرده و نام نویسی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز