خبرگزاری کار ایران

پوگبا: مصدومیتم من را گرسنه‌تر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۱۳۱

پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد فاش کرده کابوس مصدومیتش باعث شده تا او "گرسنه‌تر شود تا برگردد و خوب عمل کند".

به گزارش ایلنا، پل پوگبا که ابتدای فصل جاری را به علت مصدومیت از دست داده بود با بازگشت به میادین تنها در چند مسابقه حضور داشت و درد مچ پا او را مجبور کرد تا عمل جراحی انجام بدهد و از زمستان دیگر برای منچستریونایتد بازی نکرد؛ با این اوصاف اما او تمریناتش را به طور منظم دنبال می‌کند و دیگر مشکلی ندارد.

پوگبا در مصاحبه اختصاصی برای پادکست رسمی باشگاه منچستریونایتد، اظهار داشت: من مانند قبلاً تمرین می‌کنم و توپ را لمس می‌کنم. مدت‌ها پیش ناامید شدم. اکنون تقریباً آنجا هستم، بنابراین من فقط به فکر بازگشت و تمرین کامل با تیم و همه چیز هستم. شما فکر می‌کنید بد است اما من هرگز در زندگی حرفه‌ای ام چنین چیزی نداشته‌ام، بنابراین من همیشه آن را به روشی مناسب انجام می‌دهم.

او ادامه داد: این باعث می‌شود که گرسنه‌تر شوم که برگردم و خوب کار کنم و بله، این فقط به من نشان می‌دهد که چقدر فوتبال را دوست دارم.

پوگبا جزئیات کامل مصدومیت خود را ارائه داد، که باعث شد او فقط در هشت بازی در این فصل حضور داشته باشد: شما باید بسیار صبور باشید زیرا، درباره آسیب من، نمی‌دانم که مردم واقعاً بدانند چه اتفاقی افتاده است. بنابراین من یک مصدومیت از ناحیه پا داشتم که در بازی مقابل ساوتهمپتون پیش آمد. اوایل این فصل بود و به همین دلیل این کار را برای مدت طولانی انجام دادم، تمرین کردم و سعی کردم با آن بازی کنم. بعد از مدتی فهمیدم که دچار شکستگی از این ناحیه شده‌ام. مدتی با گچ آن را مهار کردم اما وقتی دوباره برگشتم متوجه شدم که باید عمل انجام بدهم. بنابراین من مجبور شدم یک عمل جراحی داشته باشم و اکنون اینجا هستم. من هیچ چیزی را حس نمی‌کنم و امیدوارم خیلی زود برگردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز