خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره قسم خورد که یک هفته دیگر قطعا می‌رود؛

خلیل زاده از 18 فروردین دیگر در هیات مدیره نیست!

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۴۹۸

اگر آیه و قسم‌های خلیل زاده درباره تصمیم قطعی اش برای رفتن درست باشد، باشگاه استقلال از دوشنبه هفته گذشته دیگر رییس هیات مدیره ندارد

به گزارش ایلنا،چند روز بعد از افشاگری عبدالرضا موسوی درباره دروغ بودن بسیاری از مصاحبه‌های خلیل زاده و تنظیم شدم حرف‌های منتسب به رییس هیات مدیره توسط مشاور رسانه‌ای باشگاه استقلال و سرپرست خبرگزاری وزارت ورزش بود که اتفاق جالبی افتاد.از خلیل زاده که درگیر بیماری کرونا و عزادار همسرش بود فایل صوتی منتشر شد که به نوعی اداعای عضو سابق و متمول باشگاه را را تایید می‌کرد.

در آن فایل صوتی خلیل زاده می‌گوید وزیر برایش پیام فرستاده که خبر باید خبر استعفایش را تکذیب کند. در ادمه او مشخص می‌کند که پیام وزیر را همان شخصی که موسوی ادعا کرده بود از قول خلیل زاده مصاحبه‌ها را تنظیم می‌کند فرستاده است. در آن فایل صوتی خلیل زاده می‌گوید 7 روز دیگر دارد می‌رود و پای حرف خودش هم ایستاده است. این فایل صوتی در روز 11 فروردین منتشر شد حداکثر برای 12 روز قبل است. رییس هیات مدیره استقلال در آن فایل صوتی تاکید می‌کند که با وجود مخالفت وزیر و فشار برای منصرف کردنش قطعا رفتنی است و برای آن بازه زمانی یک هفته‌ای هم تعیین می‌کند.

این فرصت 18 فروردین تمام شد و اگر آیه و قسم‌های خلیل زاده  درباره تصمیم قطعی اش برای رفتن درست باشد، باشگاه استقلال از دوشنبه هفته گذشته دیگر رییس هیات مدیره ندارد!هرچند بعدا خبر رسید که وزارت ورزش با استعفا و رفتن او مخالفت کرده اما خلیل زاده تاکید می‌کند که مخالفت وزیر هم جلودار رفتنش نخواهد بود. درست شبیه به ماجرایی که خرداد سال گذشته اتفاق افتاد و احمد سعادتمند به دلایل نا معلوم به یکباره از حضور در هیات مدیره کناره گیری کرد و دیگر هم حاضر نشد در جلسات آن شرکت و تصمیم گیری هایش دخالت کند.

دلیل استعفا و کناره گیری ناگهانی خلیل زاده هنوز مشخص نیست.احتمالا اتفاق هایی چون استعفای غیر منتظره فتح الله زاده که با حمایت او کامران منزوی سرپرست باشگاه شده بود، اضافه شدن اعضای جدید یعنی احمد سعادتمند و حجت نظری و مدیر عاملی سعادتمند که طبق اعلام و ادعای منزوی هیات مدیره هیچ قدرت انتخاب و نقشی در آن نداشت،مشکلات مالی و خالی بودن حساب باشگاه، بیماری و عزادار شدن  او یا مجموع این عوامل باعث کناره گیری شتاب زده خلیل زاده از هیات مدیره شده است.شاید او هم مثل منزوی از رفتن فتح الله زاده ناراحت و عصبانی باشد!سعادتمند هم در دوره به 

دلیل اختلاف با هیات مدیره کناره گیری کرد که خلیل زاده و منزوی هم عضوی از آن بودند.بعد از آن هم این خلیل زاده بود که جای سعادتمند را گرفت. نکته جالب اینکه خیلی زود بعد حضور سعادتمند کارهای اجرایی باشگاه از خلیل زاده به او منتقل شد و دلیل این جابجایی هم بیماری کرونا سرپرست باشگاه اعلام کردند.

هرچند در پشت پرده این فوتبال دیده‌ایم و آموخته‌ایم که منافع مشترک آب و آتش را هم می‌تواند کنار هم قراردهد و دست شان را در دست هم بگذارد اما تا اینجا منزوی و خلیل زاده اصرار بر رفتن داشته‌اند و این طور که دیده می‌شود نقشی در اداره باشگاه ایفا نمی‌کنند و غایب هستند تا سعادتمند و نظری تنها اعضا یا بهتر است بگوییم تنها اعضای فعال باشگاه باشند.

به این ترتیب وزارت ورزش باید 3 عضو جدید برای هیات مدیره انتخاب کند. اعضایی که شنیده می‌شود سعادتمند درحال گزینش و سبک و سنگینکردن آنها برای معرفی و پیشنهاد کردنشان به وزیر است. همچنین باید رییس جدید هیات مدیره هم مشخص شود. تا امروز که حرف خلیل زاده همان طور که اعلام کرده بود رفتن بوده و خبر یا نقل قول جدیدی از او که از ماندن اش حکایت کند منتشر نکرده اند.

باید دید تکلیف هیات مدیره بحران زده استقلال و چند پاره استقلال در این روزهای کرونایی مشخص می‌شود یا در بر همان پاشنه همیشگی بی ثباتی دلیل اختلاف با هیات مدیره کناره گیری کرد که خلیل زاده و منزوی هم عضوی از آن بودند.بعد از آن هم این خلیل زاده بود که جای سعادتمند را گرفت. نکته جالب اینکه خیلی زود بعد حضور سعادتمند کارهای اجرایی باشگاه از خلیل زاده به او منتقل شد و دلیل این جابجایی هم بیماری کرونا سرپرست باشگاه اعلام کردند.

هرچند در پشت پرده این فوتبال دیده‌ایم و آموخته‌ایم که منافع مشترک آب و آتش را هم می‌تواند کنار هم قراردهد و دست شان را در دست هم بگذارد اما تا اینجا منزوی و خلیل زاده اصرار بر رفتن داشته‌اند و این طور که دیده می‌شود نقشی در اداره باشگاه ایفا نمی‌کنند و غایب هستند تا سعادتمند و نظری تنها اعضا یا بهتر است بگوییم تنها اعضای فعال باشگاه باشند.

به این ترتیب وزارت ورزش باید 3 عضو جدید برای هیات مدیره انتخاب کند. اعضایی که شنیده می‌شود سعادتمند درحال گزینش و سبک و سنگینکردن آنها برای معرفی و پیشنهاد کردنشان به وزیر است. همچنین باید رییس جدید هیات مدیره هم مشخص شود. تا امروز که حرف خلیل زاده همان طور که اعلام کرده بود رفتن بوده و خبر یا نقل قول جدیدی از او که از ماندن اش حکایت کند منتشر نکرده اند. باید دید تکلیف هیات مدیره بحران زده استقلال و چند پاره استقلال در این روزهای کرونایی مشخص می‌شود یا در بر همان پاشنه همیشگی بی ثباتی و بحران لق می‌زند و می‌چرخد! سوال دیگر اینکه بدون حضورخلیل زاده و منزوی باشگاه استقلال چطور می‌تواند فقط با 2عضو قراردهای قانونی ببندد یا چیزی را مصوب کند؟

فرهاد مجیدی هم همچنان با سکوتش  نشان داده آبش با مدیران جدید به یک جوب نمی‌رود و تصویری از ورزش کردنش و تسلیت به علیرضا منصوریان آخرین واکنش او  در روز‌های اخیر است! هرچند سعادتمند امیدوار است و می‌گوید ان شاءالله تمام مشکلات حل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز