خبرگزاری کار ایران

دلایل مهاجرت مزدک از زبان خودش؛

صحبت‌های جالب میرزایی در مورد خیابانی، جاودانی و عادل فردوسی‌پور

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۳۹۴

گزارشگر سابق صدا و سیما که مدتی است تصمیم به مهاجرت گرفته، صحبت‌های جالبی در خصوص دلایل رفتنش از ایران و همچنین در خصوص چند نفر از همکارانش مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، مزدک میرزایی که از گزارشگران شناخته شده فوتبال ایران در دو دهه اخیر محسوب می‌شود، سال گذشته به دلایل شخصی ایران را ترک کرد و به یک شبکه ماهواره ای پیوست. او حالا هر هفته دو برنامه را روی آنتن این شبکه می‌برد و در شهر لندن به ادامه زندگی مشغول است.

نکته مهم درباره میرزایی که از بی‌حاشیه‌ترین چهره‌های گزارشگری در دوران فعالیتش به حساب می‌آمد، این است که با این تصمیم خود را در صدر اخبار و حاشیه ها برد و بعد از مدت ها سکوت خبری، در نهایت زمانی که تصویری از او در لندن توسط یک شهروند ایرانی شکار شد، مشخص شد که مزدک تصمیمش برای مهاجرت را قطعی کرده و قصد دارد زندگی حرفه ای خود را در کشور دیگری دنبال کند.

او در این گفتگوی زنده وقتی با این سوال مواجع شد که خاطرات خود را از جواد خیابانی و رضا جاودانی بگوید، گفت: دلایلی که جواد خیابانی و رضا جاودانی، دو همکار سابق وی در صداوسیما درباره مهاجرت وی مطرح کرده‌اند درست است و اگر کسی به دنبال این است که بداند چرا او دست به این اقدام زده، گفتگوهای آن ها را بخواند.

رضا جاودانی سال گذشته در یک گفتگوی انتقادی بی توجهی صداوسیما به نیروهایش را علت مهاجرت مزدک دانسته و گفته بود: صدا و سیما سازمان بزرگی است. در این سازمان بزرگ، نیروها به اندازه همین سازمان باید بزرگ باشند. تاسف می‌خورم که نگاه منصفانه‌ای در سازمان وجود ندارد. برای مثال فردی مانند جواد خیابانی باید با آسودگی خاطر فقط به فکر گزارشش باشد و دغدغه دیگر مسائل را نداشته‌باشد... . نگاه غیرمنصفانه، افراد را آزار می‌دهد. از خالی بودن سفره گله‌ای ‌ندارم، اما وقتی می‌بینم در کنار این سفره یک نفر چلوکباب می‌خورد و عده‌ای با وجود استعداد نان خشک می‌خورند، اذیت می‌شوم.

همچنین وقتی از مزدک میرزایی خواسته شد درباره عادل فردوسی پور صحبت کند، او از این همکار سابق خود به نیکی یاد کرد و گفت که با فردوسی پور در ارتباط کامل بوده و سابقه رفاقت آن ها به خیلی قبل برمی‌گردد، به خصوص که آن ها کار گزارشگری را تقریبا باهم آغاز کردند. مزدک درباره فردوسی‌پور گفت: عادل آدمی بود که در سر صحنه هیچ کس برایش تفاوتی نداشت و از آبدارچی تا بالاترین فرد برنامه به یک شکل و با مهربانی برخورد می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز