خبرگزاری کار ایران

مذاکره سپاهان با شارلوا برای دائمی کردن قرارداد نورافکن/ ستاره سپاهان ماندنی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۰۴۴

باشگاه سپاهان در شروع اقدامات خود برای بستن تیم فصل بعد به دنبال تمدید قرارداد برخی از بازیکنانش است و از همین رو می‌خواهد رضایت‌نامه امید نورافکن را از تیم بلژیکی بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه سپاهان که این روزها یک پای دعوای لغو مسابقات لیگ و تکلیف قهرمانی آن است، از الان به دنبال بستن تیم فصل آینده است و در گام اول قصد دارد با بازیکنانی که نیاز به تمدید قرارداد دارند وارد مذاکرده شده و شرایط حفظ آنها را فراهم کند.

یکی از بازیکنان مورد نظر سپاهان امید نورافکن است که تحت قرارداد باشگاه شارلوای بلژیک بوده و به صورت قرضی در لیگ نوزدهم در سپاهان توپ می‌زد و حالا باشگاه بعد از توافق با خود او برای ماندن، به دنبال گرفتن رضایت‌نامه از باشگاه بلژیکی و دائمی کردن قرارداد این بازیکن است.

نورافکن در پایان لیگ هفدهم با جدایی از استقلال با شارلوای بلژیک منتقل شد و نیم فصل لیگ هجدهم به صورت قرضی به جمع آبی‌پوشان برگشت ولی این باشگاه در پایان فصل حاضر نشد برای دائمی کردن قراردادش با شارلوا به توافق برسد و از همین رو او با پیشنهاد باشگاه سپاهان راهی این تیم شد و حالا بعد از یک فصل موفق در جمع طلایی‌پوشان به احتمال زیاد در پنجره تابستانی قراردادش را دائمی می‌کند.

ظاهراً روند مذاکرات تا کنون مثبت بوده و به احتمال زیاد مشکلی در گرفتن رضایت‌نامه نورافکن از شارلوا وجود نخواهد داشت. ضمن اینکه باشگاه سپاهان قصد دارد باتوجه به شرایط سنی خوب نورافکن با او قرارداد بلند مدت 3 ساله امضا کند تا در صورت لژیونر شدن احتمالی او در آینده بتواند از انتقال او درامدزایی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز