خبرگزاری کار ایران

واکنش سرپرست پیکان به تمرینات غیرمجاز بازیکنان این تیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۷۵۹

سرپرست تیم پیکان درباره شایعات تمرینات غیرمجاز بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه به حالت تعلیق درآمده است و طبق اطلاعیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا تمامی تیم‌ها باید فعالیت ورزشی و تمرینات گروهی را لغو کرده و عملکرد بازیکنانشان را در قرنطینه خانگی زیر نظر داشته باشند.

بازنشر عکسی از جلال الدین علیمحمدی، محمد ستاری و جابر انصاری نشان می‌داد این سه بازیکن ظاهراً در روزهایی که طبق دستور وزارت بهداشت باید طرح رعایت فاصله اجتماعی اجرا شود، با چشم پوشی از مقررات تمریناتی را در گروه‌های کوچک برگزار می‌کنند.

محمد طهماسبی، سرپرست تیم پیکان در این خصوص اظهار داشت: باشگاه پیکان تعطیل است و باشگاه ما با یک سوم کارمندانش اداره می‌شود. بازیکنان ما در خانه هستند و تمرینات را در خانه سپری می‌کنند که از طریق واتساپ با هم در ارتباط هستیم.

طهماسبی ادامه داد: من از جابر انصاری درباره این عکس سوال کردم و به من گفت که برای خیلی قبل است و تازه چند روز پیش این عکس را در اینستاگرام منتشر کردند. این عکس اصلا در باشگاه ما نیست و به نظرم شاید در کردان قبلاً تمرین کرده بودند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز