خبرگزاری کار ایران

ایمان باصفا در گفتگو با ایلنا:

تعطیلات لیگ به ضرر پارس جنوبی تمام شده است

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۱۹۷

هافبک پارس جم معتقد است مگنو باتیستا در دیدار تدارکاتی مقابل نساجی بدلیل مسائل ذهنی و ترس از مبتلا شدن به ویروس کرونا مصدوم شده است.

ایمان باصفا در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تعلیق مسابقات لیگ برتر بدلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: جدا از بحث فوتبال فکر می‌کنم که ما انسان‌ها کمی نسبت به این دنیا مغرور شده بودیم. شاید شیوع این ویروس لازم بود تا بفهمیم که خداوند چه نعمت‌هایی را در اختیارمان گذاشته بود ولی ما متوجه و سپاسگزار آنها نبودیم. این ویروس فوتبال را هم مثل تمام دنیا تحت تاثیر خودش قرار داد. معتقدم که برگزاری مسابقات در چنین شرایطی اصلا کار درستی نیست. بنظرم باید لیگ نوزدهم را همینجا بدون تعیین قهرمان تعطیل کنند تا سال آینده مسابقات دوباره از سر گرفته شود. از طرفی هم نمیتوان قهرمان را همینطور اعلام کرد چرا که ده هفته تا پایان مسابقات زمان باقی است خیلی اتفاقات ممکن است رخ بدهد بنظرم حتی ثانیه‌های هر بازی میتواند در تعیین قهرمان تاثیر گذار باشد چه برسد به ده هفته‌. مثلا یک تیمی مثل بارسلونا در یک بازی پنج گل به پاریس ژرمن میزند که همین یک برد میتواند در تعیین قهرمانی یک تیم بسیار تعیین کننده باشد. ولی در مجموع باید بازی‌ها را تعطیل کرده لیگ را همینجای کار تمام کنند. اگر بخواهند بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کنند علاوه براینکه زیبنده نیست بازیکنان هم باید در زمین با فاصله 10 سانتی هم قرار بگیرند که این نه تنها برای بازیکنان بلکه برای اعضای خانواده آنها نیز ایجاد خطر خواهد کرد.

وی در مورد نحوه تمرینات پارس جنوبی در دوران قرنطینه گفت: ما تمامی تمریناتمان را از طریق اپلیکیشن به صورت سایبری انجام می‌دهیم. همه بازیکنان در گروه‌های پنج نفره‌ و زیر نظر مربیشان به تمرین میپردازند. این تمرینات که به صورت تصویری هر روز سر یک ساعت مشخصی انجام می‌شود مربی در آن تمامی عملکرد بازیکنان را زیر نظر قرار می‌دهد. البته که نمیتوان این مدل تمرین کردن را با کار گروهی و تمرین چمن مقایسه کرد ولی فعلا چاره‌ای نیست بنظرم همگی ما باید رعایت کنیم تا بتوانیم این ویروس را شکست داده و به زندگی عادی‌مان برگردیم.

هافبک پارس جم در پاسخ به اینکه آیا تعطیلی لیگ به ضرر تیم‌ها شده است گفت: همانطور که میدانید ما موفق شدیم در بازی آخرمان مقابل تراکتور که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ ایران بود به پیروزی دست پیدا کنیم. در مجموع به این دلیل که روند تیمی ما رو به رشد بود بدون شک شیوع این ویروس و تعطیلات لیگ به ضرر پارس جم تمام شد. در مورد بقیه تیم‌ها نمیدانم چون تیم‌های پایین جدول میگویند بازی‌ها تمام شود و تیم‌های بالای جدول هم خواهان تعیین قهرمان لیگ برتر هستند.

باصفا در مورد آخرین وضعیت مگنو باتیستا ادامه داد: مگنو باتیستا در دیدار تدارکاتی که مقابل نساجی داشتیم به خاطر مسائل ذهنی و ترس از مبتلا شدن به ویروس کرونا مصدوم شد. وگرنه مگنو بازیکنی نبود که بخواهد با یک برخورد ساده و به این راحتی‌ها به چنین مصدومیتی دچار شود. متاسفانه مدام صبح روز بازی به من میگفت: که خیلی میترسم کرونا بگیرم. خیلی برای مگنو ناراحتم که در چنین شرایطی باید دور از خانواده و کشورش زندگی کرده این وضعیت را تحمل کند.  همیشه برادرانه جویای احوالش هستم خیلی از اتفاقی که برایش افتاده ناراحتم امیدوارم که هر چه زودتر به وضعیت او رسیدگی شود تا بتواند ضمن بدست آوردن سلامتی‌اش به تیم کمک کند.

وی در پاسخ به اینکه چگونه در روزهای قرنطینه خودش را سرگرم میکند گفت: با ورزش کردن، فیلم دیدن، کتاب خواندن و پلی استیشن بازی کردن با برادرم خودم را سرگرم می‌کنم. "کتاب آیین زندگی" از دیل کارنگی جدیدترین کتابی است که به تازگی شروع به خواندش کردم کردم را خیلی دوست دارم. در آخر هم برای تمامی مردم دنیا آرزوی سلامتی و آرامش می‌کنم، امیدوارم که همگی ما بتوانیم با رعایت بهداشت فردی هر چه سریعتر این ویروس را شکست دهیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز