خبرگزاری کار ایران

فرهاد کاظمی هم ناجی نشد؛

بادران تهران؛ هر سال مدعی اما در لیگ یک/ بیزینس نارنجی‌ها در فوتبال جواب نداد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۴۳۶

باشگاه بادران تهران همانند فصول گذشته در این فصل نیز مدعی بود اما به هدفش که صعود به لیگ برتر است نرسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرهاد کاظمی که فصل قبل سرخپوشان پاکدشت را قهرمان نیم فصل اول لیگ یک کرده بود و به دلیل اختلاف با مالک این باشگاه، از جمع قرمزپوشان پاکدشتی جدا شد، در این فصل هدایت یک تیم تهرانی دیگر به نام بادران را برعهده گرفت اما نتوانست این باشگاه را به هدفش یعنی صعود به لیگ برتر برساند.

بادران که تمرینات خود را به صورت منظم در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی دنبال می‌کرد، بازیکنان بسیار خوبی همچون ابوالفضل ابراهیمی، مهرداد طهماسبی، هاشم بیک زاده، شاهین شفیعی، کریم اسلامی، امیر میربزرگی و حمیدرضا علی عسگری را جذب کرد اما بازیکنان پا به سن گذاشته فرهاد کاظمی در کسب نتایج این باشگاه چندان دخیل نبودند و خنثی بودن آنها سبب شد تا هاشم بیک زاده از فوتبال خداحافظی کند و به نیمکت بادران اضافه شود، مهرداد طهماسبی مجددا دچار پارگی رباط شود و شاهین شفیعی نیز مدت‌ها مصدومیت را تجربه کند.

نارنجی‌پوشان گرچه هم اکنون نیز روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر را دارند اما نتایج نوسانی آنها در هفته‌های گذشته سبب شد تا کار صعود آنها کمی دشوار و بهتر بگوئیم؛ ناممکن باشد. تجربه نشان می‌دهد که همواره تیم‌های فرهاد کاظمی در نیم فصل دوم و خصوصا اواخر فصل به دلیل عدم آمادگی بدنی لازم، در کورس مسابقات کم می‌آورند که در این فصل نیز دقیقا این موضوع تکرار شد و رویای حضور مالکان باشگاه بادران در لیگ برتر، یک فصل دیگر تمدید شد.

بادران تهران؛ هر سال مدعی اما در لیگ یک/ بیزینس نارنجی‌ها در فوتبال جواب نداد

به جرات می‌توان گفت که مالکان قدرتمند بادران در فوتبال به موفقیت چندانی دست پیدا نکرده‌اند. گرچه باشگاه بادران از بیرون نمائی زیبا دارد اما بازیکنان و کادرفنی این باشگاه از مسائل مالی رنج می‌برند و معتقد هستند که باشگاه به تعهدات خود پیرامون مسائل مالی خوب عمل نکرده است. به هر حال باید گفت مردان اقتصادی ماجرای ما در فوتبال ره به جایی نبرده‌اند و حتی شنیده شده که آنها برای فصل آینده، قصد فروش تیم خود را دارند که باید منتظر نشست و دید که در نهایت مالکیت باشگاه چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز