خبرگزاری کار ایران

رکوردار شکست ناپذیری وارد بحران شد؛

گل ریحان البرز؛ از مشکلات عدیده مالی تا احیای محمد نصرتی

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۴۲۴

باشگاه گل ریحان البرز در دومین فصل از حضور خود در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور با سرمربی جوان اما کاربلد استارت زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از نیم فصل حضور قدرتمند حمید حمزه لو مالک باشگاه گل ریحان البرز در لیگ یک و کسب جایگاه سومی در این مسابقات، این مالک امسال نیز با گل ریحان در لیگ دسته اول استارت زد و ماحصل استارت این باشگاه در این فصل، جایگاه دومی در نیم فصل اول بود.

محمد نصرتی سرمربی گل ریحان باتوجه به شناختی که در اواخر دوران بازیگری خود از لیگ یک به دست آورد، بازیکنان کارآمد کرجی را جذب کرد و در این بین نیز ستاره‌هایی را از لیگ برتر به گل ریحان آورد. از برادران پاپی گرفته تا سید محسن حسینی که همگی از ستاره‌های این فصل گل ریحان تلقی می‌شوند. البته تیم محمد نصرتی بازیکنان جوانی نیز دارد که به آن اشاره خواهد شد.

بازی‌های دوستانه متعدد برای کسب هماهنگی بیشتر

تیم گل ریحان تحت نظر محمد نصرتی بازی‌های دوستانه فراوانی را در اردوهای پیش فصل خود برگزار کرد. از بازی‌های متعدد با تیم‌های لیگ برتری پایتخت نشین تا تیم‌های لیگ یکی و لیگ دویی که هر کدام، سبب افزایش تجربه نصرتی و همچنین شناخت کافی نسبت به تک تک نفرات این تیم شد. نصرتی از باخت در بازی‌های دوستانه درس گرفت و رکورد شکست ناپذیری در لیگ یک را به نام خود ثبت کرد تا نشان دهد مرد روزهای سخت است.

گل ریحان البرز؛ از مشکلات عدیده مالی تا احیای محمد نصرتی

مشکل مالی و مالکیتی علت اصلی ورود گل ریحان به بحران

مشکلات مالی و مالکیتی سبب شد تا گل ریحان وارد حاشیه‌های فراوانی شود. حمید حمزه لو که نیم فصل دوم سال قبل چند میلیارد برای این باشگاه هزینه کرد و خود را در قالب یک مرد مولتی‌میلیاردر نشان داد، این فصل چندان خوب عمل نکرد. وی که مالک شرکت‌ها و هولدینگ‌های فراوانی در کشور است، در عین تعجب عنوان کرد که اسپانسر فصل گذشته باشگاه، در این فصل حاضر نیست اسپانسر شود و این درحالی است که وی خود می‌تواند اسپانسر چندین باشگاه شود! به هر شکل مشکلات مالی گل ریحان آنقدر فراوان بود که این باشگاه حتی به فروش رفت اما به دلیل عدم تعهدات مالک جدید، درست یک ساعت مانده به بازی با قشقایی، مالکیت این باشگاه مجددا به حمزه‌لو برگشت داده شد.

نصرتی گام اول را محکم برداشت

محمد نصرتی نشان داد حرف‌هایی برای گفتن دارد. او موفق شد تیم گل ریحان را در نیم فصل اول به جایگاه دوم جدول برساند و بهترین خط دفاع لیگ یک را بدون حتی یک شکست، به نام خود ثبت کند. مدافع سابق تیم ملی ایران با پرستیج خاصی که کنار خط دارد به بازیکنان آرامش می‌دهد و همین امر سبب شده تا در خیلی از بازی‌ها، گل ریحان در دقایق پایانی به بازی برگردد و زمین را با شکست ترک نکند. نصرتی در این راه پر پیچ و خم دستیاران خوبی را نیز در کنار خود داشت. مهدی ثابتی و کیانوش رحمتی تنها دو تن از دستیاران نصرتی هستند که نقشی اساسی در موفقیت گل ریحان داشته‌اند.

گل ریحان البرز؛ از مشکلات عدیده مالی تا احیای محمد نصرتی

بحران خودساخته حمزه‌لو، نصرتی را فراری داد

به دلیل مشکلات مالی عدیده، محمد نصرتی از سمت خود استعفا داد. وی که بسیار تلاش کرد تا مشکلات حل شود، اما عزمی در مدیریت این باشگاه ندید و به همین دلیل، با تقدیم استعفای خود، به ساوه رفت و مذاکرات جدی خود با باشگاه خوشه طلایی آغاز کرد. در همین بین اما حمزه‌لو طی تماس‌هایی مکرر از سرمربی تیم خود خواست تا به کرج برگردد و مشکلات به زودی رفع خواهد شد. نصرتی و دستیارانش پس از یک هفته دوری به کرج برگشتند اما بحران خودساخته حمزه‌لو و مشکلات عدیده مالی همچنان در این باشگاه ادامه دارد و باید دید در نهایت داستان تیمداری گل ریحان در کرج به کجا ختم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز