خبرگزاری کار ایران

احد علوی:

ای کاش بابت هر مسئله‌ای پای هواداران را به میان نیاوریم/ دغدغه اصلی آقای افاضلی حفظ سلامت جان هواداران فوتبال هست

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۸۹۱

موضوع واکنش باشگاه شاهین بوشهر در خصوص اظهارات هومن افاضلی با پاسخ مدیررسانه‌ای پارس جنوبی همراه شده است.

به گزارش ایلنا، احد علوی، مدیررسانه ای پارس جنوبی جم در خصوص بیانیه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: اینکه باشگاه پارس جنوبی و شاهین در کنار ایرانجوان سرمایه‌های استان هستند بر هیچکس بخصوص باشگاه بزرگ پارس جنوبی جم و هوادارانش پوشیده نیست و مسوولان مرکز استان هم باید چنین دیدگاهی داشته باشند که قطعا هم اینچنین هست که این مسئله بارها از سوی شخص سرمربی پارس جنوبی عنوان شده است.

علوی در ادامه افزود: درشرایط بحرانی که کشور در حال حاضر به سر می‌برد اتحاد و همدلی در سال جدید بیش از پیش لازم و ضروری به نظر می‌رسد و من باب همین مسئله باید عرض کنم سرمربی محترم تیم هرگز موضوعی مبنی بر سقوط دو تیم انتهای جدول فصل جاری که شاهین بوشهر را در بر می‌گیرد را عنوان نکرده‌اند. ایشان بارها اعلام کرده‌اند تمام باشگاه‌ها در کنار فدراسیون و سازمان لیگ با تشریک مساعی و خردجمعی تصمیم بگیرند و به هیچ عنوان در صحبت‌های ایشان موضوع تعیین تیم‌های سقوط کننده مطرح نبوده است.

دوستان در باشگاه شاهین بهتر بود قبل از صدور چنین بیانیه عجولانه‌ای، مصاحبه سرمربی پارس جنوبی جم را مطالعه می‌کردند و با اشراف کامل بر موضوع  به اظهارنظر می پرداختند. ای کاش بابت هر مسئله‌ای پای هواداران را به میان نیاوریم که خیلی خوشایند مردم آگاه استان بوشهر نیست چرا که دغدغه اصلی سرمربی پارس جنوبی جم هم از مصاحبه‌های اخیر حفظ سلامت جان هواداران فوتبال هست که که تمامی اقشار هواداری در فوتبال ایران را در بر می‌گیرد و مسلما این موضوع برای باشگاه شاهین نیز بالطبع از اهمیت بالایی برخودار است که سلامت هوادارانش در اولویت باشد.

سرمربی پارس جنوبی جم و مجموعه باشگاه همواره به تیم هم استانی خود احترام گذاشته و این انتظار از آن مجموعه وجود دارد که جهت فرافکنی و بازی با احساسات هواداری از انتشار و موضع گیری در قبال موضوع غیرواقع خودداری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز