خبرگزاری کار ایران

محمودزاده: بحث لغو مسابقات مطرح نیست و اصرار داریم بازی‌ها برگزار شود/

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۸۳۶

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در مورد شایعه تعطیلی مسابقات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فریبرز محمودزاده درباره برگزاری مسابقات لیگ دسته اول اظهار داشت: در ابتدا آرزو می‌کنم بیماری کرونا هر چه زودتر به پایان برسد و مردم در سلامتی کامل باشند. با توجه به شرایطی که وجود دارد برخی شایعات در خصوص تعطیلی کامل مسابقات لیگ برتر مطرح شده است اما همین جا اعلام می‌کنم هیچ مقام مسئولی در سازمان لیگ تاکنون درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر نظری نداده و حرفی نزده‌ است. اصرار ما و مجموعه سازمان لیگ بر ادامه مسابقات است ولی با اولویت قرار دادن موضوع سلامتی و با شرایطی که سلامتی کسی به خطر نیافتد. هر مقامی در این مورد صحبت کرده محتوای صحبتش در مورد ادامه بازی‌ها بوده و بحث لغو مسابقات مد نظر نیست.

وی افزود: ما پلن‌های مختلفی برای برنامه ریزی ادامه مسابقات داریم که شامل لیگ برتر و لیگ‌های پایین‌تر می‌شود و چون به صورت هرم در بحث سقوط و صعود لیگ‌ها مرتبط هستند پلن‌های ما شامل همه سطوح می‌شود و ما بر اساس تاریخی که ستاد کرونا اعلام می‌کند این پلن‌ها را در نظر می‌گیریم و نسبت به آن برنامه ریزی می‌کنیم و منتظر تصمیم مسئولان ستاد کرونا هستیم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول تصریح کرد: در خصوص مسابقات لیگ دسته اول نیز شایعاتی مبنی بر نیمه تمام ماندن این مسابقات مطرح شده بود که کاملا آن را تکذیب می‌کنیم. تمام هدف ما برگزاری مسابقات است، اما چگونگی برگزاری این مسابقات بستگی به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا دارد. با توجه به مصوبه قبلی این ستاد مبنی بر تعطیلی تمرینات باشگاه‌ها، مطمئن باشید به محض اینکه مشکلات برطرف شود، فرصت چند هفته‌ای به باشگاه‌ها خواهیم داد تا خود را به مرز آمادگی برسانند.

محمودزاده در مورد وضعیت فصل نقل و انتقالات هم عنوان کرد: من یک هفته مانده به تعطیلات نوروز گفته بودم پیش بینی ما این است که فیفا دستورالعملی برای فصل نقل و انتقالات فوتبال ارائه دهد. در خصوص برگزاری مسابقات و شکل اجرای آن ما اختیار عمل داریم ولی بحث نقل و انتقالات و قرارداد بازیکنان جنبه حقوقی و بین المللی دارد و باید متدها و آیین‌نامه‌های جهانی لحاظ شود. پیش بینی ما این بود که این تاریخ دچار تغییر می‌شود و احتمال هر تغییری در این مورد وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز