خبرگزاری کار ایران

کاکس: با تغییر وزن به دنبال حضور در المپیک هستم/کرونا باعث شد تا تمرینات باشگاهی را از دست بدهیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۷۱۷

جی دن کاکس قهرمان کشتی آزاد جهان از آمریکا گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا تمرینات باشگاهی خود را از دست بدهیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جی دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان کشتی آزاد جهان از کشور آمریکا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این کشور و توصیه هایی که به منظور حفاظت از افراد در مقابل این ویروس شده است، تمرینات باشگاهی خود را از دست داده ایم.

وی ادامه داد: باید قوانین حفظ فاصله فردی را رعایت کنیم و این هفته فقط در پارکی در نزدیکی خانه خود تمریناتم را انجام دادم.

قهرمان کشتی آزاد جهان در وزن 92 کیلوگرم در مورد تعویق المپیک توکیو گفت: قصدم صعود به وزن 97 کیلوگرم و حضور در بازی های المپیک توکیو است. قرار بود این هفته رقابت های انتخابی المپیک در کشور آمریکا برگزار شود که با توجه به شیوع کرونا به تعویق افتاد.

کاکس ادامه داد: بهرحال من به روند آماده سازی خود ادامه می دهم تا بتوانم در وزن 97 کیلوگرم صاحب دوبنده تیم آمریکا در المپیک شوم و فرصت این را دارم که تا سال آینده تمرینات خود را برای حضور موفق در این وزن ادامه دهم.

وی در مورد بیماری کرونا گفت: این بیماری همه گیر موضوعی است که می تواند همه دنیا را گرد هم بیاورد و اکنون همدلی برای از بین بردن این ویروس در جهان پیش آمده و همه مردم برای مبارزه با آن تلاش می کنند. ما باید کار کنیم و موثر واقع شویم تا بتوانیم به زندگی روزمره خود ادامه دهیم.

کاکس افزود: همبستگی مردم دنیا اگر اتفاق بیافتد عالی می شود و این همان چیزی است که من می خواهم. باید همه بدانیم که اکنون یک دشمن مشترک داریم و همه باید برای مبارزه با آن کار کنیم و فکر می کنم ما می توانیم این کار را انجام دهیم اگر همه بخواهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز