خبرگزاری کار ایران

باتیستا: همچنان منتظر بلیط باشگاه و پول عمل جراحی‌ هستم

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۴۲۷

هافبک برزیلی پارس جنوبی از بی توجهی و عدم تعهد مسئولین باشگاه نسبت به شرایطش ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش ایلنا، مگنو باتیستا، هافبک برزیلی تیم پارس جنوبی جم که در جریان بازی دوستانه‌ای تیمش مقابل نساجی مازندران پس از لغو رقابت‌های لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا به میدان رفته بود از ناحیه پای چپ به شدت دچار آسیب دیدگی شد.

باتیستا بعد از این اتفاق در گفتگو با خبرنگار ایلنا در اعتراض به شرایطش گفت: امروز پنجم فرودین است و من پس از 15 روز خانه نشینی همچنان منتظر مسئولین باشگاه هستم تا برای بازگشتم به برزیل بلیت تهیه کنند پول عمل را بپردازند. واقعا ناراحتم چرا که باشگاه رفتار بدی با من داشته است. من از آقای مرادی ناراحت هستم و نمی‌دانم اینجا تنها باید چه کار کنم؟ این دیگر چه رفتاری است؟

اما در مقابل مرادی مدیرعامل پارس در واکنش به گلایه‌های باتیستا به خبرنگار ایلنا گفت: مگنو بازیکن مورد علاقه‌ من است فکر میکنم او به این دلیل که درد داشته و در شرایط مساعدی نبوده این صحبت‌ها را مطرح کرده است. به جرات میتوانم بگویم که بعد از خانواده‌اش من تنها کسی بودم که جویای احوالش بوده بیشترین تماس را با او داشته است.

حالا با گذشت تقریبا 9 روز از این صحبت‌ها مسئولین باشگاه پارس جم همچنان به تعهداتشان در قبال این بازیکن عمل نکرده‌اند تا دوباره شاهد واکنش جدیدی از طرف این هافبک برزیلی باشیم.

باتیستا در خصوص آخرین وضعیتش به خبرنگار ایلنا گفت: با تمام صحبت‌هایی که در هفته‌های گذشته مطرح شده باشگاه هنوز هیچ پولی به من برای خرید بلیط و عمل جراحی  نداده است. من در خانه تنها و خانواده‌ام در برزیل هستند نمیدانم تنهایی اینجا و با این شرایط چه کاری باید انجام دهم؟ خیلی از مسئولین باشگاه ناراحت و دلخور هستم که برایم کاری انجام نمی‌دهند. امیدوارم هر چه زودتر به شرایطم رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز